Komunikat do posiadaczy karty Moja Biedronka. Sieć daje dwa wyjścia
Biedronka odpowiedziała na pytanie naszej redakcji w sprawie karty Moja Biedronka. Dyskont ma ważny komunikat dotyczący sytuacji, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu lub zgubieniu. Sieć wskazała, co zrobić zarówno w wypadku gdy znajdziemy zgubioną kartę lojalnościową lub gdy to nasz egzemplarz ulegnie zniszczeniu. Okazuje się, że konieczne może być wysłanie listu na wskazany adres.
- Biedronka zabrała głos w odpowiedzi na nasze pytanie dotyczące zniszczenia karty Moja Biedronka i reakcji na tę sytuację.
- Klienci mają przed sobą dwa wyjścia, gdy znajdą zgubioną lub zniszczoną kartę Moja Biedronka, ale także, gdy zdarzy się to im samym.
- Dobrą praktyką jest posiadanie oprócz karty Moja Biedronka także aplikacji Biedronka, dzięki której kod kreskowy skanujemy nie z plastiku, ale z telefonu.
Biedronka zabrała głos w sprawie swojego programu lojalnościowego. Zwróciliśmy się do biura prasowego Biedronki z pytaniem dotyczącym kwestii zniszczenia lub zgubienia karty Moja Biedronka. Jak się okazuje, sieć daje swoim klientom dwa wyjścia z tej sytuacji.
Kartę Moja Biedronka wyrobić może każdy klient Biedronki. W tym celu powinniśmy podać personelowi w sklepie podstawowe dane, które pozwolą stworzyć profil klienta z przypisanym identyfikatorem. Dane potrzebne do założenia konta z przypisaną kartą Moja Biedronka to:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
W wyniku podania powyższych danych wydane zostaną trzy karty Moja Biedronka. To jedna główna karta oraz dwie pomniejsze egzemplarze, które posiadają wyrobione w rogach dziurki. To ułatwienie do noszenia przy kluczach czy breloku, by karta zawsze pozostawała w pobliżu.
Wyrobienie karty Moja Biedronka nic nie kosztuje. Aby przystąpić do programu lojalnościowego i otrzymać fizyczne karty nie potrzeba nic więcej poza podaniem swoich danych. Tak więc uczestnictwo w programie jest bezpłatne.
Dzięki udziałowi w programie Biedronki można korzystać z rabatów na zakupach, które nie są dostępne klientom bez karty lojalnościowej. Liczba korzystnych ofert i zniżek może się zwiększyć, jeśli zdecydujemy się zainstalować aplikację Biedronki i korzystać z tzw. shakeomatu.
Ta funkcja codziennie wydaje dwie promocje spersonalizowane pod klienta i zasobność sklepu, który jest do niego przypisany w aplikacji. Dzięki aplikacji Biedronka możemy korzystać z programu lojalnościowego sieci bez fizycznych kart. Co jednak, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu?
Redakcja Interia Biznes zwróciła się do Biedronki z pytaniem, co należy zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu. Warto przypomnieć, że klienci, którzy przystąpili do programu lojalnościowego, mogą ominąć problem na dwa sposoby. Uczestnictwo w programie poza użyciem fizycznej karty mogą potwierdzać inaczej:
- skanując kod kreskowy z karty umieszczony w aplikacji Biedronka,
- podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka.
Co zrobić, jeśli to znajdziemy kartę Moja Biedronka? Jak wskazało w odpowiedzi biuro prasowe sieci Biedronka, mamy wówczas dwa wyjścia:
- udać się do najbliższej Biedronki w celu przekazania personelowi znalezionej karty Moja Biedronka.
- przesłać znalezioną kartę Moja Biedronka pocztą na wskazany adres.
Jeśli jednak to klient zgubi swoją kartę lojalnościową lub egzemplarz ulegnie zniszczeniu, wówczas powinien zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. W tym wypadku także mamy wybór między jednym z dwóch wyjść - Biedronka zachęca bowiem do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub bok@biedronka.pl), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - przekazał w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.
Przemysław Terlecki