Biedronka ma pilny komunikat, chodzi o Kartę Moja Biedronka. Klientów czeka niespodzianka
Biedronka wydała właśnie komunikat w sprawie Karty Moja Biedronka. W wiadomości sieć przekazuje, że zainteresowanie korzystaniem z Karty Moja Biedronka oraz aplikacji Biedronka rośnie de facto z miesiąca na miesiąc. W efekcie przekłada się to na oszczędności, jakie zachowują w kieszeniach Polacy, korzystający z programu lojalnościowego Biedronki. Dyskonter ma także niespodziankę dla klientów z Polski - okazuje się, że nie tylko Polacy chętnie korzystają z Karty Moja Biedronka.
- Karta Moja Biedronka jest masowo używana przez Polaków. Jak ujawniła Biedronka w komunikacie, z jej karty lojalnościowej korzysta kilkanaście milionów obywateli kraju.
- Używanie Karty Moja Biedronka i aplikacji Biedronka to przede wszystkim oszczędności. Te Biedronka liczy w miliardach.
- Niespodzianką dla polskich klientów może być fakt, że Karta Moja Biedronka wydawana jest także klientom z zagranicy. Takich posiadaczy karty jest już ponad pół miliona.
Biedronka właśnie wydała ważny komunikat w sprawie Karty Moja Biedronka. Okazuje się, że korzystanie z programu lojalnościowego dyskontera jest w Polsce niezwykle popularne. Jak wskazuje bowiem sieciówka, w Polsce jest już 17 mln Kart Moja Biedronka. Kolejne 9 mln osób posiada aplikację Biedronka na telefonie. Z komunikatu wynika, że te liczby sukcesywnie rosną.
17 mln Kart Moja Biedronka i 9 mln aplikacji zainstalowanych na telefonach to wynik, który Biedronka ogłosiła triumfalnie. Równie duże wrażenie może robić skala wzrostów dotycząca użytkowników kart i aplikacji lojalnościowej sieci. Jeszcze w sierpniu 2022 roku, jak wskazuje Biedronka, miesięcznie Karta Moja Biedronka używana była 85 mln razy. W lipcu 2023 roku ten wynik wzrósł do 101,5 mln, a w sierpniu bieżącego roku osiągnął 103 mln użyć Karty Moja Biedronka w miesiącu.
W 2023 roku każdy miesiąc dotąd kończony był z wysokim przyrostem odsetka osób korzystających z programu lojalnościowego Biedronki. - W 2023 roku nie było miesiąca w porównaniu z rokiem poprzednim, aby sieć Biedronka nie odnotowała wzrostów między 10 a 20 proc. w liczbie transakcji zawieranych przez klientów w oparciu o kartę lojalnościową - czytamy w komunikacie sieci Biedronka.
Z programu lojalnościowego Biedronki klienci korzystają przede wszystkim dla promocji, zniżek i ofert specjalnych, słowem - by zaoszczędzić pieniądze. Jak pokazała Biedronka, faktycznie jest to możliwe z użyciem Karty Moja Biedronka. W całym 2022 roku klienci Biedronki, zgodnie z wyliczeniami samej sieci, mieli zaoszczędzić 7,7 mld zł dzięki korzystaniu z programu lojalnościowego.
Wynik ten już został pobity w 2023 roku. Od stycznia do sierpnia 2023 roku Karta Moja Biedronka używana przez klientów miała przynieść już 8 mld zł oszczędności. Taki wynik udało się osiągnąć w 8 miesięcy, ponieważ od początku tego roku liczba ofert promocyjnych sieci, oferowanych posiadaczom karty i użytkownikom aplikacji zanotowała ponad 90 proc. wzrost.
Jeszcze bardziej można podkręcić zaoszczędzoną kwotę z shakeomatem. Jak pochwaliła się Biedronka w komunikacie, uruchomienie podwójnego shakeomatu, czyli zmiana z jednej spersonalizowanej promocji dziennie na dwie, pozwala klientom Biedronki na zaoszczędzenie jeszcze więcej. - Dzięki shakeomatowi każdego tygodnia oszczędzają 7,9 mln zł, które wydaliby gdyby nie korzystali z aplikacji - podaje Biedronka.
Niespodzianką dla klientów Biedronki bez wątpienia jest fakt, że z Karty Moja Biedronka korzystają nie tylko Polacy. Ogromnym powodzeniem cieszy się ona wśród naszych sąsiadów, którzy nierzadko specjalnie przyjeżdżają do Polski na zakupy. - Popularność programu lojalnościowego sieci Biedronka wykracza już poza granice Polski - chwali się Biedronka. Stale rośnie liczba regularnie odwiedzających sklepy sieci klientów z zagranicy, którzy do tego korzystają z Karty Moja Biedronka.
5 narodów, które mieszkają dookoła naszego kraju, szczególnie polubiło zakupy w Biedronce z użyciem Karty Moja Biedronka. To Niemcy, Czesi, Słowacy, Ukraińcy i Litwini. Setki tysięcy ludzi z zagranicy posiada kartę lojalnościową sieci - w sumie to ponad pół miliona ludzi (506 tys. osób). Tak sytuacja wygląda w liczbach:
- Czesi - 270 tys. osób,
- Ukraińcy - 90 tys. osób,
- Litwini - 50 tys. osób,
- Niemcy - 49 tys. osób,
- Słowacy - 47 tys. osób.
Przemysław Terlecki