Konkurs "e-Commerce Polska awards 2016" rozstrzygnięty. Znamy laureatów IV edycji!

17 listopada w hotelu Novotel Centrum Warszawa, odbyła się uroczysta Gala Konkursu "e-Commerce Polska awards 2016", którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W IV edycji wręczono 18 nagród głównych oraz dwie nagrody przyznane przez konsumentów w kategorii: Najlepsza obsługa klienta. Wszyscy nominowani otrzymali wyróżnienia.

Konkurs od początku kierowany jest do e-sklepów i podmiotów działających na rynku e-commerce, którym wręczono nagrody w zakresie brandingu oraz sprzedaży. Nowością tegorocznej edycji są kategorie Najbardziej cyfrowy bank oraz Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel, które dają szansę na wyróżnienie sektorów biznesu aktywnie działających na rynku e-gospodarki, a nawet w wielu wymiarach wyprzedzają uznane podmioty e-commerce. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. W tym roku do konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń - blisko 150.

Reklama

"e-Commerce Polska awards" to nagroda za najlepsze praktyki i najskuteczniejsze rozwiązania dopasowane do dynamicznie zmieniającego się rynku oraz wymagań konsumentów. Poszerzona formuła Konkursu o kategorie skierowane do nowych sektorów biznesu spotkała się z dużym zainteresowaniem i jest to dla nas sygnał do dalszego jej rozwoju. Tym bardziej, że oczekiwania względem Konkursu oraz Gali, która jest jego zwieńczeniem - są z roku na rok coraz większe - co wiąże się z rosnącym znaczeniem cyfrowej gospodarki i potrzebą wyznaczania standardów - informuje Patrycja Staniszewska, prezes zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej.

Laureaci w kategorii brandingowej:

Kategoria: Design roku

Laureat w grupie małe sklepy: Saltandpepper.pl

Laureat w grupie średnie/duże sklepy: KsięgarniaPWN.pl

Kategoria: Innowacja roku

Laureat w grupie małe sklepy: PasujeMi.pl

Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Autenti.com

Kategoria: Mobilny design roku

Laureat w grupie małe sklepy: BRILU.pl

Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Castorama.pl

Kategoria: Pomysł promocyjny roku

Laureat w grupie małe sklepy: MeskieGacie.pl

Laureat w grupie średnie/duże sklepy: ANSWEAR.com

Kategoria: Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży

Laureat w grupie małe sklepy: Bamadoo.pl

Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Sephora.pl

Laureaci w kategorii z zakresu sprzedaży:

Kategoria: m-Commerce

Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Ceneo.pl

Kategoria: Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej

Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Kratki.com

Kategoria: Przełamanie nieufności

Laureat w grupie małe sklepy: MyBra.pl

Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Frisco.pl

Kategoria: Strona roku

Laureat w grupie małe sklepy: ViaDellaSpiga.pl

Laureat w grupie średnie/duże sklepy:: eobuwie.pl

W kategorii Najlepsza obsługa klienta - konsumenci wybrali:

Laureat w grupie małe sklepy: Balladine.com

Laureat w grupie średnie/duże sklepy: eobuwie.pl S.A.

Laureaci w nowych kategoriach IV edycji Konkursu

Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Bank

Laureat: PKO Bank Polski

Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Ubezpieczyciel

Laureat: AXA Multitravel

Jestem pełen podziwu dla uczestników tegorocznej edycji konkursu. Widać, że polski e-commerce rozwija się szybko nie tylko pod względem przychodowym, ale także ze względu na shopper experience oraz myślenie marketingowo-komunikacyjne. Już dziś wiele polskich sklepów wygląda podobnie do tych zza wielkiej wody, które przecież dysponują nieporównywalnie większymi funduszami oraz potencjałem klienckim - mówi Bartosz Kiełbiński, członek Kapituły Konkursu, dyrektor zarządzający w eStoreMedia Sp. z o.o.

Podczas Gali odbył się panel dyskusyjny zatytułowany: "Innowacje w gospodarce cyfrowej z punktu widzenia banków, ubezpieczycieli i liderów e-gospodarki - czy mamy szanse na cyfrowy skok do pierwszej ligi"? W panelu udział wzięli: Francois Benaroya, Wiceprezes Zarządu BGŻ BNP Paribas; Sebastian Christow, Dyrektor Departamentu Gospodarki Elektronicznej w Ministerstwie Rozwoju; Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce oraz Wojciech Sass, prezes Nationale-Nederlanden. Panel poprowadził Marcin Ledworowski, członek Rady e-Izby. Dyrektor operacyjny Biura Informacji Kredytowej SA.

Gratulujemy Laureatom i Wyróżnionym oraz zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu.

Sponsorami Konkursu byli: Emarsys, ORBA, Przelewy24 oraz Visa Europe.

Patroni medialni: Marketing Przy Kawie, e-biznes.pl, Mensis.pl

Dowiedz się więcej na temat: awards
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »