Lotnisko Chopina umożliwia bezpłatne rozmowy krajowe

Warszawskie Lotnisko Chopina zainstalowało pięć aparatów telefonicznych, z których pasażerowie mogą bezpłatnie zadzwonić na krajowe numery komórkowe i stacjonarne - poinformował port. Aparaty, w kolorze żółtym, znajdują się w strefie ogólnodostępnej i zastrzeżonej.

Jak poinformowało w poniedziałek w komunikacie lotnisko, dostępnych jest pięć aparatów telefonicznych w różnych częściach portu - zarówno w strefie ogólnodostępnej, jak i zastrzeżonej. Urządzenie można znaleźć m.in. na poziomie przylotów, w hali odbioru bagażu, czy w strefie Schengen.

Obok zamontowanego na ścianie aparatu telefonicznego koloru żółtego, umieszczona jest instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim. Zgodnie z nią, telefon jest ogólnodostępny i bezpłatny. Można z niego zadzwonić wyłącznie na numery polskich operatorów.

Reklama

Ponadto, wybierając na klawiaturze telefonu przycisk "A" można bezpośrednio połączyć się z informacją lotniskową, "B" - z ratownictwem medycznym, "C" - z policją, a "D"- ze Służbą Ochrony Lotniska.

Lotnisko Chopina to największy port w Polsce. Obsługuje blisko 38 proc. ruchu pasażerskiego w kraju. W lipcu i sierpniu port obsłużył ponad 3,4 mln pasażerów i jest to o blisko jedną czwartą więcej niż w tym samym okresie rok temu. W sumie, przez pierwsze osiem miesięcy br. lotnisko obsłużyło 10,4 mln pasażerów - to o 24 proc. więcej, niż w analogicznym okresie 2016 roku.

W 2016 r. port obsłużył 12,8 mln pasażerów - o 14,4 proc. więcej niż w 2015 r. W tym roku - według szacunków - ma to być 14 mln podróżnych.

Lotniskiem zarządza Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" zatrudniające ponad 1,5 tys. osób.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Lotniska Chopina
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »