Masz kartę Moja Biedronka? W tej sytuacji od razu ją zablokuj
Karta Moja Biedronka uprawnia do zniżek i rabatów na zakupy w sklepach sieci Biedronka. Trzeba jednak uważać, gdy bowiem po zgubieniu takiej karty może okazać się, że ktoś korzysta z naszych spersonalizowanych zniżek podczas zakupów. Uratować w tej sytuacji może tylko blokada karty i wyrobienie nowej.
- Zgubienie karty Moja Biedronka może prowadzić do utraty zniżek.
- Nie brak sytuacji, gdy klienci w aplikacji znajdują cudze paragony po zakupach.
- Blokady karty dokonać można przez stronę internetową, w aplikacji lub telefonicznie.
Karta Moja Biedronka jest bardzo popularna - jesienią 2023 roku Biedronka przekazała, że kartę wyrobiło 17 mln klientów. Sprawa potencjalnej kradzieży zniżek dotyczy więc ogromnej liczby osób. I faktycznie, media co jakiś czas donoszą, że klienci znajdują w aplikacji transakcje, których nie dokonali.
Niektórzy klienci w aplikacji mobilnej sieci Biedronka w historii transakcji odnajdują takie, których nie dokonali. Jak do tego może dojść?
Jeśli zgubimy kartę i ktoś ją znajdzie, zyska dostęp do naszych zniżek. Każde użycie jej podczas zakupów zostanie zapisane w aplikacji, niezależnie od tego, kto fizycznej karty używa.
Jeśli nasza zgubiona karta Moja Biedronka została przez kogoś odnaleziona i jest przez niego wykorzystywana, to my tracimy jednorazowe zniżki przypisane do konta. Warto więc zawczasu podjąć kroki, które zabezpieczą nasz wyłączny dostęp do spersonalizowanych ofert.
Jeśli zgubimy kartę Moja Biedronka nadal możemy korzystać z elektronicznej wersji. Aplikacja również wyświetla kod do zeskanowania, który liczy się jak karta. To właśnie też w aplikacji możemy zablokować dostęp do karty Moja Biedronka, dezaktywując ją.
W tym celu należy zalogować się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej moja.biedronka.pl. Możemy to zrobić także w aplikacji Biedronka:
- otwieramy aplikację i wchodzimy do sekcji "Profil",
- wybieramy sekcję "Zarządzaj kontem",
- następnie wybieramy opcję "Zrezygnuj z karty Moja Biedronka".
W celu zablokowania karty możemy także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Konsultant może od ręki dezaktywować kartę. Rezygnacja z karty nie pozbawi nas zniżek, ale sprawi, że będziemy ograniczeni do aplikacji lub będziemy podawać numer telefonu by zweryfikować swoje uczestnictwo w programie lojalnościowym.
Nową kartę możemy wyrobić w każdym sklepie. Użyć do tego można tego samego numeru telefonu. Jednak przy wyrobieniu następnej karty Moja Biedronka musimy podać inny adres e-mail. Spośród wszystkich danych potrzebnych do założenia karty ta jest ważna tylko jednokrotnie.