Masz kartę Moja Biedronka? Ważny komunikat, sieć daje dwa wyjścia
Biedronka przekazała komunikat w sprawie karty Moja Biedronka, który powinni poznać uczestnicy programu lojalnościowego. Sieć wskazuje, że każdy posiadacz karty Moja Biedronka ma dwa wyjścia w wypadku jej zgubienia lub znalezienia. Dobrze, by z tymi wytycznymi zaznajomili się również ci, którzy karty Moja Biedronka nie mają, bo i oni mogą taką znaleźć.
- Karta Moja Biedronka może zostać wyrobiona podczas dowolnej wizyty w Biedronce.
- Do założenia karty Moja Biedronka wystarczy przekazanie personelowi trzech wymaganych danych.
- Biedronka instruuje klientów, co zrobić w wypadku, gdy zgubimy lub też znajdziemy kartę lojalnościową sieci.
Biedronka wydała ważny komunikat w sprawie karty Moja Biedronka, który bez wątpienia zainteresuje uczestników jej programu lojalnościowego. Ci, którzy na co dzień korzystają z kart w aplikacji Biedronki nie muszą zwykle obawiać się utraty plastikowych wersji, ale co zrobić, gdy używamy fizycznej karty Moja Biedronka, a właśnie ją zgubiliśmy?
Kartę Moja Biedronka może wyrobić każdy klient Biedronki. W celu dołączenia do programu należy tylko podać dane, które pozwolą stworzyć profil klienta z przypisanym identyfikatorem. Te informacje to:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
Po założeniu profilu uczestnika programu lojalnościowego taki klient otrzymuje trzy karty Moja Biedronka. Na ten zestaw składają się jedna główna karta rozmiaru dowodu osobistego oraz dwie pomniejsze.
Dzięki udziałowi w programie Biedronki możemy skorzystać ze specjalnych rabatów na zakupach. Ich liczbę możemy jeszcze zwiększyć, jeśli zdecydujemy się zainstalować aplikację Biedronki i korzystać z shakeomatu, który wydaje dwie spersonalizowane promocje w ciągu dnia.
Dzięki aplikacji możemy korzystać z programu lojalnościowego bez fizycznych kart. Ale co zrobić, gdy zgubimy fizyczną kartę Moja Biedronka?
Zgubienie karty wydanej przez sieć nie zamyka drogi do korzystania z promocji. Może jednak doprowadzić do tego, że nieuczciwy znalazca będzie korzystać z naszych spersonalizowanych zniżek, przed czym ostrzega zresztą sama Biedronka.
Co jednak, jeśli znajdziemy kartę Moja Biedronka? Jak wskazało nam w odpowiedzi biuro prasowe Biedronki, mamy dwa wyjścia:
- powinniśmy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i postępować wedle wytycznych,
- udać się do kierownictwa najbliższej Biedronki w celu przekazania znalezionej karty Moja Biedronka.
"W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka" - odpowiedziała Biedronka na pytanie naszej redakcji.
Jeśli utraciliśmy kartę Moja Biedronka, nie dostaniemy duplikatu na te same dane. Przekazane raz dane dotyczą tylko jednego zestawu kart. Biedronka może jednak wydać nową kartę Moja Biedronka jeśli podamy jej inny adres e-mail.
Imię i nazwisko oczywiście się nie zmieni. Również numer telefonu może być ten sam, co wcześniej. Nowy podać trzeba jednak adres e-mail. Tak więc po utracie karty Moja Biedronka najlepiej założyć nową pocztę elektroniczną.
Przemysław Terlecki