Masz kartę Moja Biedronka? Ważny komunikat sieci, są tylko dwa wyjścia
Biedronka zabrała głos w sprawie swojej karty Moja Biedronka, która wydawana jest klientom przystępującym do programu lojalnościowego sieciówki. Zgodnie z wytycznymi Biedronki każdy posiadacz karty Biedronki, powinien pamiętać o dwóch rzeczach w wypadku zgubienia swojej karty Moja Biedronka lub znalezienia takowej. Dobrze jednak, by wytyczne te poznali także ci, którzy karty Moja Biedronka nie posiadają - w końcu przecież także i oni mogą taką zgubioną własność kiedyś znaleźć.
Biedronka odpowiedziała na pytanie redakcji Biznes Interia w sprawie karty Moja Biedronka. Nie brak klientów, którzy z programu lojalnościowego korzystają za pośrednictwem aplikacji. Wówczas przy zakupach wystarczy odbić kod kreskowy, który wyświetla się na ekranie telefonu przy włączonej aplikacji. Co jednak w wypadku, gdy na co dzień używamy karty Moja Biedronka w wersji fizycznej, ale właśnie ją zgubiliśmy?
Kartę Moja Biedronka może wyrobić każdy klient sieci Biedronka. Do dołączenia do programu lojalnościowego potrzeba jedynie podać imię i nazwisko oraz e-mail i numer telefonu. Wystarczy to do otrzymania trzech kart Moja Biedronka - jednej głównej oraz dwóch pomniejszych, które dzięki wyrobionej dziurce można zamontować domyślnie przy kluczach.
Udział w programie lojalnościowym sieci otwiera drogę do skorzystania z rabatów w trakcie zakupów. Ich liczba zwiększa się, jeśli zdecydujemy się zainstalować aplikację sieci Biedronka i korzystać z shakeomatu, który wydaje promocje spersonalizowane pod konkretnych klientów. Dzięki aplikacji możemy korzystać z programu lojalnościowego bez fizycznych kart. Co jednak, jeśli takowej zabraknie?
Redakcja Biznes Interia zwróciła się do biura prasowego Biedronki z zapytaniem, co zrobić w wypadku znalezienia lub utraty karty Moja Biedronka. Taka sytuacja co prawda nie zamyka nam drogi do korzystania z promocji, ale może doprowadzić do tego, że na przykład nieuczciwy znalazca będzie mógł skorzystać z dedykowanych nam zniżek. Ostrzega o tym sama Biedronka w odpowiedzi na nasze pytanie.
Zdarzyć się może także, że to my znajdziemy zgubioną kartę Moja Biedronka. Co wówczas powinniśmy zrobić? Zgodnie z odpowiedzią biura prasowego sieci Biedronka w takiej sytuacji mamy dwa wyjścia - albo kontaktujemy się z Biurem Obsługi Klienta i postępujemy wedle przekazanych nam wytycznych, albo udajemy się do kierownictwa najbliższej Biedronki w celu przekazania znalezionej karty Moja Biedronka.
- W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka - przekazała w odpowiedzi na nasze pytanie Biedronka.
Warto podkreślić, że jeśli utraciliśmy kartę Moja Biedronka, sieć nie wyda nam kolejnej na te same dane. Nie ma możliwości otrzymania duplikatu karty - zamiast tego możemy dostać coś w zamian. Sieciówka wyda nam nową kartę Moja Biedronka, ale w tym wypadku musimy podać nowe dane. Oczywiście imię i nazwisko będzie to samo, numer telefonu nie musi być inny, ale e-mail już nie może być ten sam.
Przemysław Terlecki