Nowa marka na polskim rynku sprzętu multimedialnego

Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) wykonała pełną koncepcję i strategię komunikacji marketingowej dla nowej marki akcesoriów multimedialnych Easy Touch, której właścicielem jest firma PRONOX TECHNOLOGY SA.

Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) wykonała pełną koncepcję i strategię komunikacji marketingowej dla nowej marki akcesoriów multimedialnych Easy Touch, której właścicielem jest firma PRONOX TECHNOLOGY SA.

Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) wykonała pełną koncepcję i strategię komunikacji marketingowej dla nowej marki akcesoriów multimedialnych Easy Touch, której właścicielem jest firma PRONOX TECHNOLOGY SA.



Dariusz Smagorowicz, Wiceprezes PRONOX TECHNOLOGY S.A. - 'Przedstawiona przez agencję idea i strategia komunikacji wielokanałowej marki ma na celu wprowadzenie Easy Touch w autentyczny świat ludzi, powoduje, że nasze akcesoria staną się częścią ich naturalnego otoczenia. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z HYPERmedia zbudujemy prawdziwe relacje z konsumentem, co jest unikalną wartością na polskim rynku akcesoriów multimedialnych.'

Reklama



Wyzwaniem postawionym przed HYPERmedia było stworzenie koncepcji marki, która pozwoliłaby na zwiększenie jej świadomości wśród odbiorców, a docelowo na bycie Easy Touch jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na polskim rynku akcesoriów multimedialnych. Po raz pierwszy agencja interaktywna kompleksowo zajęła się budową wizerunku marki, co do tej pory było domeną agencji off-line. Od momentu startu kampanii HYPERmedia rozpoczęła stałą współpracę z firmą PRONOX TECHNOLOGY SA.



Strategia marki Easy Touch to przede wszystkim koncepcja brandingu emocjonalnego oraz komunikacja wielokanałowa. Taktyka komunikacji zakłada rezygnację z podkreślania aspektów technologicznych produktów. Easy Way to Do Things - zdefiniowana przez nas esencja marki Easy Touch - odzwierciedla koncentrację na jakości doświadczenia człowieka, zamiast podkreślania and#8216;cyfrowościand#8217; lub parametrów technicznych. - mówi Tomasz Sucheta, strategy director agencji interaktywnej HYPERmedia.



Pierwszym etapem kampanii promującej markę Easy Touch jest Easy Loteria przeznaczona dla sprzedawców i odbiorców sprzętu multimedialnego. Wsparciem działań off-line jest strona internetowa easytouch.pl/loteria oraz kampania reklamowa w Internecie i prasie.



Od stycznia agencja HYPERmedia rozpocznie pracę nad kolejnymi etapami komunikacji internetowej marki Easy Touch.



'Wstępna praca, jaką wykonaliśmy dla PRONOX TECHNOLOGY S.A polegała na badaniach rynku i kreatywnej segmentacji grup docelowych. Przez ok. 3 miesiące dedykowany zespół HYPERmedia tworzył warianty taktyczne komunikacji we wszystkich stosowanych obecnie kanałach łącznie z point-of-sale, ambient media oraz promocjami eventowymi. Easy Loteria jest pierwszym, najmniejszym krokiem w procesie budowania tej marki.' - mówi Sławomir Stępniewski, Prezes HYPERmedia, CEO ISOBAR CEE.



http://www.hypermedia.pl


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: firma | loteria | Touch | Pronox Technology SA | Marek | agencja | polski rynek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »