Oglądalność TVN w sierpniu spadła rdr do 10,5 proc. z 11,3 proc.

Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w sierpniu 2013 roku do 10,5 proc. z 11,3 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w sierpniu 2013 r. spadł do 12 proc. z 12,7 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 12,5 proc. z 15,4 proc., a TVP2 do 7,7 proc. z 11,9 proc.

W sierpniu 2013 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 11,4 proc. z 11,9 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 13,2 proc. z 14,1 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 9,1 proc. z 12,4 proc., a udział TVP2 spadł do 6,8 proc. z 10,5 proc.

W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w sierpniu 2013 roku był Polsat z udziałem 12,4 proc., wobec 12,8 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był TVN, którego udział spadł do 12,1 proc. z 13,5 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 7,9 proc. wobec 12,2 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 6 proc. wobec 9,6 proc. przed rokiem.

Reklama

- - - - - -

DM IDM w raporcie z 26 sierpnia obniżył rekomendację dla TVN do "sprzedaj" z "trzymaj" wcześniej, podnosząc jednocześnie cenę docelową akcji spółki do 12,5 zł z 10,3 zł.

Analitycy podali w raporcie, że ostatnie wzrosty kursu akcji TVN mogą dyskontować zbyt optymistyczny scenariusz dla przyszłej działalności spółki. Zdaniem autorów raportu, obecna wycena TVN zakłada nie tylko pozytywne zakończenie procesu refinansowania euroobligacji, ale również osiągnięcie przez NC+ celów na 2015 rok oraz silne odbicie na rynku reklamy tv w przyszłym roku.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

PAP
Dowiedz się więcej na temat: TVN SA | RDR
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »