Plan odbudowy marki Fiata Auto

Fiat zapowiada inwestycje sięgające 2,6 mld euro w latach 2003-2005,w tym 150 mln euro rocznie na rozwój sieci sprzedaży w całej Europie, a także wprowadzenie 21 nowych wyrobów do końca roku 2005 - to punkty planu odbudowy marki Fiata Auto.

Fiat zapowiada inwestycje sięgające 2,6 mld euro w latach 2003-2005,w tym 150 mln euro rocznie na rozwój sieci sprzedaży w całej Europie, a także wprowadzenie 21 nowych wyrobów do końca roku 2005 - to punkty planu odbudowy marki Fiata Auto.

Wysiłki koncernu zostaną skoncentrowane na ożywieniu sprzedaży poprzez poprawę jakości, i wprowadzeniu na rynek nowych modeli Fiatów, Lancii i Alfy Romeo.

Służby prasowe Fiata Auto podały, że podczas Międzynarodowego Salonu w Genewie odbędą się dwie premiery Fiatów: nowego samochodu kompaktowego i nowego jednobryłowego.

Ofertę kompaktowego samochodu city-car Fiat zamierza skierować do szerokiego kręgu odbiorców: od osób poszukujących auta do jazdy po mieście po zainteresowanych prawie małym samochodem terenowym.

.........................................................................................................................................................

Reklama

Fiat Auto Poland SA jest największym w Polsce producentem samochodów. Firma zatrudnia ponad 3 tysiące osób. W 2001 roku FAP wykazał stratę w wysokości 289 milionów 274 tysięcy 600 złotych. Ubiegły rok prawdopodobnie zakończył z zyskiem netto. W 2002 roku spółka wyprodukowała 158 tysięcy 516 samochodów osobowych.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Fiat | Fiata | auto | Marek | Fiat Auto Poland SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »