Sieć Dino otworzy sklep online? Są pierwsze przymiarki

Dino przymierza się do budowania platformy e-commerce. Polska sieć sklepów spożywczo - przemysłowych chce wdrożyć system sprzedaży przez internet - informują wiadomoscihandlowe.pl. Trwają poszukiwania specjalistów, którzy będą obsługiwali sklep online.

Sprzedaż internetowa ma wpłynąć na wzrost przychodów. Sieć informowała już, że „w wyjątkowych przypadkach może rozważać akwizycję” i że celem tej akwizycji mogłoby być przyspieszenie rozwoju, rozszerzenie oferty produktowej i poprawa warunków handlowych". Podawała również, że chodzi o uruchomienie nowych kanałów sprzedaży obejmujących m.in. obszar e-commerce.

Dino szuka specjalisty e-commerce

"Dino zaczyna wyraźnie realizować swój plan" - zapewniają autorzy artykułu. Firma bowiem poszukuje specjalisty ds. e-commerce. "Na razie nie wiadomo, czy spółka chciałaby stworzyć system e-commerce na wewnętrzne potrzeby, czy też może zbudować sklep internetowy dla klientów sieci detalicznej" - czytamy w artykule. Z opublikowanego przez Dino ogłoszenia wynika, że bardziej niż szefa całego projektu spółka szuka osoby do wdrożenia i obsługi systemu sprzedaży, która zajmowałaby się technicznymi aspektami działania e-commerce.

Reklama

Dino oczekuje od kandydatów na to stanowisko znajomości funkcjonowania mediów elektronicznych i nowych technologii, doświadczenia w zakresie tworzenia i optymalizacji serwisów internetowych, znajomości MS Office i podstawowych narzędzi e-marketingowych, samodzielności w działaniu, kreatywności i pomysłowości. Podaje również, że doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego będzie dodatkowym atutem.

Bardziej jak Auchan czy jak Biedronka?

Wiadomości Handlowe informują, że nie wiadomo, w jakiego typu e-commerce miałoby wejść Dino. "Carrefour, Auchan czy Stokrotka zbudowały swoje sklepy spożywcze online, które uzupełniają ofertę, a Lidl i Biedronka uruchomiły swoje własne sklepy przemysłowe. Oferują nie tylko asortyment dostępny w sklepach, ale również wiele innych produktów" - analizuje portal. 

Grupa Dino liczy już ponad 2,2 tys. sklepów. W minionym roku przychody ze sprzedaży wyniosły 19,8 mld zł, a zysk netto 1,13 mld zł. Grupa znana jest z efektywności i szybkiego skalowania biznesu.

Oprac. ew  


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Dino | e-commerce | internet | sklepy online
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »