TVP Info nie nadaje programu, a więc i reklam. Kto pokryje straty?

Wojciech Szeląg

Wojciech Szeląg

TVP Info od środy nie nadaje programu, a więc i reklam
TVP Info od środy nie nadaje programu, a więc i reklamMARCIN BANASZKIEWICZ/FotoNewsAgencja FORUM
  • TVP Info ma 1 proc. udziałów w rynku reklamy telewizyjnej
  • Daje to potencjalnie 40-50 mln zł rocznych wpływów
  • 75 proc. widzów TVP Info to osoby w wieku 60+
  • Cały rynek reklamy telewizyjnej w Polsce wart jest 4,5 mld zł rocznie
  • TVP ma ok. 20 proc. tego rynku

TVP Info przestało nadawać

Zobacz również:

    TVP bez reklam - realny scenariusz czy science fiction?

    Zobacz również:

      Gdyby reklam w TVP zabrakło...

      "Szczerze o pieniądzach": Jak robić biznes w Polsce?Polsat NewsSzczerze o pieniądzach
      Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?