Vollmart uruchamia drugi hard dyskont. Nowa placówka rusza 29 kwietnia w Słupsku

Drugi w Polsce hard dyskont Vollmart zastanie otwarty 29 kwietnia w Centrum Handlowym Wiatraki w Słupsku - informują wiadomoscihandlowe.pl. Sklep oferuje produkty pierwszej potrzeby – artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię gospodarczą oraz artykuły przemysłowe. Jak zapewnia detalista, ceny będą niższe przynajmniej o 20 proc. niż w innych sklepach.

W dwa miesiące po wejściu Vollmartu na polski rynek i debiucie w Siedlcach, sieć uruchamia drugą placówkę - w Słupsku.

- Ten krótki czas działalności marki utwierdził nas w przekonaniu, że na rodzimym rynku jest miejsce dla sklepów w modelu tzw. hard dyskontów. Wiele sieci nadal postrzeganych przez klientów jako dyskonty ewoluowało i dawno przestały nimi być. Tymczasem wejście na rynek Vollmartu to debiut hard dyskontu w pełnym tego słowa znaczeniu. Oparcie naszej strategii przede wszystkim o czynnik ceny zdaje egzamin. Liczba i wartość paragonów w naszej pierwszej lokalizacji stale rośnie. Siedleccy klienci, dla których ważny jest najlepszy stosunek jakości do ceny i którzy chcą wydawać pieniądze w rozsądny sposób, docenili naszą propozycję. Jestem przekonana, że podobnie będzie w Słupsku - mówi Joanna Weronika Bielecka, manager działu zakupów Vollmart.

Reklama

Jak wyjaśnia detalista, model hard dyskontu Vollmart polega m.in. na eliminowaniu zbędnych, kosztotwórczych ogniw w drodze produktu na półkę, takich jak gazetki, spoty reklamowe, drogie wyposażenie sklepu itp. Towar sprzedawany jest z palet i opakowań zbiorczych, ale sklepy są jasne, utrzymane w czystości, bezpieczne i skoncentrowane na obsłudze klienta.

Vollmart w Słupsku będzie miał szerszą ofertę asortymentową od placówki siedleckiej. Obok dotychczas dostępnych produktów codziennego zapotrzebowania, jak sery, wędliny, przetwory owocowe i warzywne, napoje, słodycze, przekąski, kosmetyki, chemia gospodarcza i małe AGD - łącznie to ok. 1200 pozycji - na półkach pojawią się m.in. dania gotowe, konserwy czy mrożona garmażeria - warzywa na patelnię, frytki, pierogi, knedle, nuggetsy.

- Nasz model działania zakłada stałą weryfikację popytu - sklep oferuje tylko te produkty, które cieszą się uznaniem klientów. Te, które nie spełniają tego kryterium, ustępują miejsca nowym produktom od regionalnych producentów i zagranicznych dostawców. Mamy własną strategię współpracy z dostawcami oraz stosujemy dynamiczną analizę cen i ruchu towarów - dodaje Joanna Weronika Bielecka.

Nie czekaj do ostatniej chwili, pobierz za darmo program PIT 2020 lub rozlicz się online już teraz!

Zgodnie z lutową zapowiedzią, Vollmart planuje dalszą rozbudowę sieci korzystnych cenowo i przejrzystych w swoim modelu działania hard dyskontów. Negocjowane są kolejne lokalizacje w miejscowościach liczących od 50 tys. mieszkańców. Firma ma także w perspektywie ekspansję zagraniczną. Na razie Vollmart będzie działał w formacie stacjonarnym, jednak niebawem oferta będzie dostępna także online.


wiadomoscihandlowe.pl
Dowiedz się więcej na temat: handel | handel Polska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »