- Biedronka daje klientom trzy wyjścia w kwestii dostępu do pakietu zniżek przysługującego uczestnikom programu lojalnościowego.
- Dobrze oprócz karty Moja Biedronka mieć również aplikację Biedronka. Skanowanie z niej kodu kreskowego nie wymaga noszenia przy sobie plastikowej karty.
- Na przełomie 2023 i 2024 roku aplikacja przeszła zmiany, które dodały w niej nowe funkcje. Nie obeszło się jednak bez problemów.
Biedronka daj klientom trzy możliwości w kwestii karty Moja Biedronka. By otrzymać pakiet zniżek, do którego drogę otwiera nam posiadanie karty, najpierw konieczne jest dokonanie odpowiedniego wyboru. Chodzi o rejestrację karty Biedronki, czego możemy dokonać na jeden z trzech sposobów.
Jak wyrobić kartę Moja Biedronka?
Kartę Moja Biedronka otrzymać może każdy chętny klient sieci, a wystarczy chociażby zwrócić się do personelu w sklepie, na przykład przy kasie. W celu wyrobienia karty potrzebne są podstawowe dane. Informacje, jakie powinniśmy przekazać to:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
W efekcie powinniśmy otrzymać trzy karty Moja Biedronka. Główna karta jest w rozmiarze standardowego plastikowego dokumentu jak dowód osobisty czy też legitymacja studencka, a dwie pomniejsze posiadają po jednej dziurce w rogu, by można było je przypiąć do kluczy i mieć ze sobą.
Klienci z kartą Moja Biedronka mają trzy wyjścia
Biedronka na dedykowanej swojej karcie lojalnościowej stronie internetowej wskazuje, że zanim skorzystamy z karty Moja Biedronka, konieczna jest jej uprzednia aktywacja. Są trzy drogi, aby dopełnić tej formalności: aktywacja online, telefoniczna bądź w aplikacji Biedronka. Biedronka na oficjalnej stronie sama tłumaczy:
- Aktywacja online odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl/.
- Aktywacja telefoniczna odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem (22) 20 53400. Po poprawnej rejestracji karty lojalnościowej, Klient otrzymuje wiadomość SMS informującą o poprawnej rejestracji karty.
- Aktywacja w aplikacji Biedronka odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w aplikacji. Aplikacja jest dostępna do pobrania z Google Play (Android) lub App Store (iOS)
Czy karta Moja Biedronka jest darmowa?
Za wyrobienie karty Moja Biedronka nie trzeba płacić. By przystąpić do programu lojalnościowego i otrzymać fizyczne karty, nie potrzeba nic więcej oprócz przekazania danych. Same dane stanowią wartość (o czym często zapominamy), jednak w procesie wyrabiania karty Moja Biedronka następuje żadne przekazanie pieniędzy.
Co daje karta Moja Biedronka?
Dzięki udziałowi w programie Biedronki można korzystać z rabatów i zmieniających się zniżek, które nie są dostępne klientom bez karty Moja Biedronka. Korzystne oferty można jeszcze pomnożyć - wystarczy zainstalować aplikację Biedronki i korzystać z tzw. shakeomatu. Dzięki tej funkcji możemy dorzucić dwie dodatkowe okazje spersonalizowane wedle zakupów klienta i towarów, jakie na stanie ma sklep przypisany w aplikacji jako "mój sklep".
Dzięki aplikacji Biedronka z programu lojalnościowego sieci skorzystać możemy bez fizycznych kart. Dzięki temu nie musimy w ogóle nosić przy sobie "plastików". Co jednak zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu?
Karta Moja Biedronka w aplikacji. Zniszczenie fizycznego egzemplarza nie zaszkodzi zniżkom
Interia Biznes zwróciła się do biura prasowego Biedronki z pytaniem, co zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu. Klienci mogą ominąć problem na dwa sposoby. Poza użyciem fizycznej karty członkostwo w programie mogą potwierdzić inaczej:
- skanując kod kreskowy z karty umieszczony w aplikacji Biedronka,
- podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka.

Biedronka przypomina: Zwróć się do Biura Obsługi Klienta
W sytuacji, gdy zgubimy kartę Moja Biedronka lub ulegnie ona zniszczeniu, powinniśmy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. I tutaj też mamy wybór między jednym z dwóch wyjść: Biedronka zachęca do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub bok@biedronka.pl), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - przekazał w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.
Aplikacja Biedronki po nowemu. Aktualizacja przyniosła nowości
Przełom 2023 i 2024 roku przyniósł nową wersję aplikacji dyskontera. Działający na smartfonach program po prostu pod nazwą "Biedronka" został odświeżony, a jego działanie usprawnione. Klienci mogli zauważyć przede wszystkim, że włączanie trwa krócej niż wcześniej, dodano także nowy ciemny motyw aplikacji, który tak jaskrawo nie uderza w oczy, jak poprzednia wersja apki. Nowością jest też funkcja listy zakupów, która pozwala skomponować listę produktów z dostępnych w Biedronce konkretnych towarów.
Jednak wprowadzenie nowej wersji aplikacji Biedronka nie obyło się bez wpadek. W pierwszych dniach działania jej nowej wersji użytkownicy zmuszeni byli logować się do aplikacji za każdym razem od nowa na otwieranej przez przeglądarkę internetową stronie wraz z podawaniem SMS kodu, zupełnie jakby następowało pierwotne logowanie do systemu Biedronki. Było to uciążliwe zwłaszcza na zakupach, co przyznają klienci, w gronie których znajduje się także autor artykułu. Pół biedy jednak, gdy zewnętrzna strona internetowa Biedronki wymagała tylko podania numeru telefonu i przepisania SMS kodu. Dochodziło też do przypadków, że na stronie logowania dochodziło do błędu w trakcie którego wyskakiwał komunikat "HTTP 503 Service Temporarily Unavailable".
W ostatnich dniach działanie aplikacji jednak udało się Biedronce ustabilizować. Logowania przebiegają już bez uciążliwego przepisywania SMS kodu. To dobra wiadomość dla ponad 9 mln Polaków. Tyle bowiem aplikacji sieci zainstalowanych było pod koniec roku 2023, jak przekazywała sama Biedronka.
Przemysław Terlecki