Reklama

Zmierzch wielkich stacji telewizyjnych

W wakacje padł rekord niskiej oglądalności czterech największych stacji telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu.

Ich łączny udział w rynku spadł do 39,5 proc. - pisze "Gazeta Wyborcza", powołując się na dane firmy Nielsen Audience Measurement.

Zaś w II kwartale 2013 r. wielka czwórka zanotowała 46-proc. udział w rynku - po raz pierwszy w historii poniżej 50 proc.

Widzów odbierają im przede wszystkim kanały tematyczne. Zmiany przyspieszyła też, zakończona w lipcu, cyfryzacja telewizji - teraz dostępnych jest 19 darmowych kanałów naziemnych, podczas gdy jeszcze niedawno wybór ograniczał się najwyżej do 7 - wylicza "GW".

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »