Wyniki finansowe Link4 za I poł. 2003

Sześć miesięcy ubezpieczeń direct na rynku polskim to 22.902 kierowców, którzy ubezpieczyli swoje samochody przez telefon w Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA.

Sześć miesięcy ubezpieczeń direct na rynku polskim to 22.902 kierowców, którzy ubezpieczyli swoje samochody przez telefon w Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA.

Pierwsze pół roku w Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA - wyniki finansowe

W tym okresie Link4 sprzedało 21.414 polis OC oraz 10.508 polis AC, co łącznie daje 31.992 polisy. Przypis składki ubezpieczeniowej brutto osiągnął 21.313 tys. zł. Inkaso składki za ten okres zamknęło się sumą 17.652 tys. zł. Od początku działalności towarzystwa do 30 czerwca br. zgłoszono 741 szkód, z których zamknięto 517. Pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi wynosi 187 proc.

Składka zarobiona brutto za pierwsze dwa kwartały 2003 roku wynosi 2.361 tys. zł. W tym okresie, Link4 poniosło koszty działalności ubezpieczeniowej w wysokości 23.293 tys. zł. Spółka zanotowała znaczną redukcję kosztów administracyjnych w porównaniu z pierwszym kwartałem; 10.216 tys. zł - pierwszy kwartał, 5.820 tys. zł - drugi kwartał 2003 roku. W tym okresie, ujemny wynik techniczny ubezpieczeń majątkowych i osobowych Link4 wyniósł 25.828 tys. zł. Strata netto ukształtowała się na poziomie 18.804 tys. zł.

Reklama

"Już w ciągu pierwszych sześciu miesięcy obecności na rynku ustabilizowaliśmy poziom kosztów, zwłaszcza w zakresie kosztów administracyjnych. Wraz z dynamicznym wzrostem sprzedaży pozwala to na przekroczenie planu biznesowego Link4 na rok 2003" - powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes Link4 TU SA.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wyniki finansowe | towarzystwo | link4
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »