Pandemia: Kolejne polskie firmy pomagają walczyć z koronawirusem
W związku z pandemią, od 14 marca 2020 do odwołania 20 proc. obrotu ze sklepu internetowego www.4F.pl zostanie przekazane na walkę z koronawirusem (SARS-CoV-2).
Marka 4F do tej pory uszyła i przekazała Szpitalowi MSWiA w Warszawie ponad 500 sztuk fartuchów medycznych i 300 sztuk gogli.
Jako marka globalna podejmujemy środki, aby możliwie jak najbardziej wspierać służbę zdrowia, nie tylko w Polsce ale także za granicą.
Zdecydowaliśmy się przekazać 20 proc. naszego obrotu ze sklepu internetowego, który pozostaje dla państwa otwarty, na pomoc dla największego szpitala zakaźnego w Polsce - Szpitala MSWiA.
- Przekazaliśmy już także 300 sztuk gogli, które mają zabezpieczyć medyków przed ewentualnym zarażeniem. - mówi Igor Klaja, prezes OTCF SA, do którego należy marka 4F.
W ramach akcji #4Fpomaga #4Ftrenujzdomu na stronie internetowej https://4f.com.pl/4ftrenujzdomu-trening-2-wilfredo-leon zostały również udostępnione filmy treningowe z udziałem ambasadorów i trenerów marki 4F, aby każdy entuzjasta aktywności fizycznej mógł bezpiecznie trenować z domu.
18 marca do przedsprzedaży w sklepie internetowym www.4F.pl trafiły koszulki-cegiełki, z których zysk w całości zostanie przekazany na zakup lub produkcję odzieży ochronnej, takiej jak fartuchy, maseczki czy ochraniacze na buty. Akcja trwa do 15 kwietnia z możliwością przedłużenia.
- - - - -
Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, jest też wyłącznym dystrybutorem marki Under Armour w Polsce. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowując nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.