Masz kartę Moja Biedronka? Sieć wydała ważny komunikat, klienci mają tylko dwa wyjścia

Biedronka wydała ważny komunikat w sprawie karty Moja Biedronka. Powinni poznać go klienci przystępujący do programu lojalnościowego. Dyskont wskazuje, że każdy posiadacz karty Moja Biedronka ma dwa wyjścia w wypadku zgubienia karty Biedronki lub znalezienia takiej. Co ważne, wytyczne powinni poznać również ci, którzy z kartą Moja Biedronka nie mają nic wspólnego - oni także mogą kiedyś ją znaleźć. Jakie są więc dwa wyjścia w wypadku zgubienia lub znalezienia karty lojalnościowej Biedronki?

  • Karta Moja Biedronka może być łatwo wyrobiona podczas wizyty w sklepie sieci.
  • Do założenia karty Moja Biedronka i dołączenia do programu lojalnościowego wystarczą trzy podstawowe dane.
  • Biedronka wydała komunikat, co zrobić w sprawie zgubienia lub znalezienia karty lojalnościowej sieci.

Biedronka wydała ważny komunikat w sprawie swojej karty Moja Biedronka. Nie brak klientów, którzy kodów kreskowych z kart korzystają w aplikacji Biedronki - w takim wypadku przy zakupach wystarczy odbić kod wyświetlający się na ekranie telefonu przy włączonej aplikacji. Co jednak powinniśmy zrobić, gdy używamy karty Moja Biedronka w wersji fizycznej, a właśnie ją zgubiliśmy?

Reklama

Jak otrzymać kartę Moja Biedronka? Aby ją wyrobić, należy podać dane

Kartę Moja Biedronka może wyrobić każdy z klientów Biedronki. W celu dołączenia do programu lojalnościowego dyskontu powinniśmy podać podstawowe dane, które pozwolą stworzyć profil klienta z przypisanym identyfikatorem. Te dane to:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu. 

Podane informacje wystarczą do otrzymania trzech kart Moja Biedronka. Na ten zestaw składają się jedna główna karta oraz dwie pomniejsze. Dwa mniejsze egzemplarze posiadają wyrobione w rogach dziurki. To ułatwienie do noszenia przy kluczach czy breloku, by karta zawsze pozostawała w pobliżu.

Jakie korzyści z karty Moja Biedronka? Klienci mogą korzystać z wielu rabatów

Dzięki udziałowi w programie Biedronki możemy skorzystać z wielu rabatów na zakupach. Ich liczba może się jeszcze zwiększyć, jeśli zdecydujemy się zainstalować aplikację Biedronki i korzystać z shakeomatu.

Ta funkcja wydaje do dwóch promocji spersonalizowanych pod konkretnego klienta i zasobności sklepu, który jest do niego przypisany w aplikacji. Dzięki aplikacji możemy korzystać z programu lojalnościowego bez fizycznych kart. Co jednak w przypadku, gdy zgubimy fizyczną kartę Moja Biedronka?

Biedronka ma ważny komunikat. Klienci z kartą Moja Biedronka mają tylko dwa wyjścia

Redakcja Interia Biznes zwróciła się do Biedronki z pytaniem, co należy zrobić , gdy zgubimy lub znajdziemy kartę Moja Biedronka. Utrata karty wydanej przez sieć nie zamyka nam drogi do korzystania z promocji - może jednak doprowadzić do tego, że nieuczciwy znalazca będzie korzystać z naszych spersonalizowanych nam zniżek, na co uwagę zresztą zwraca Biedronka.

Co jednak, jeśli to my znajdziemy kartę Moja Biedronka? Jak wskazało nam w odpowiedzi biuro prasowe Biedronki w takiej sytuacji mamy dwa wyjścia:

  1. powinniśmy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i postępować wedle wytycznych,
  2. udać się do kierownictwa najbliższej Biedronki w celu przekazania znalezionej karty Moja Biedronka.

"W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka" przekazała Biedronka w odpowiedzi na pytanie naszej redakcji.

Zgubiłeś kartę Moja Biedronka? Duplikatu nie dostaniesz, ale Biedronka da ci coś w zamian

Jeśli utraciliśmy kartę Moja Biedronka, nie dostaniemy już kolejnej karty na te same dane. Nie ma możliwości otrzymania duplikatu, na komplet danych może jest wydanie tylko jednego zestawu kart - jednej głównej i dwóch mniejszych. Zamiast tego możemy dostać jednak coś w zamian.

Sieciówka wyda nam nową kartę Moja Biedronka pod warunkiem, że podamy inny adres e-mail. Imię i nazwisko oczywiście będzie to samo, także numer telefonu może być ten sam, co w wypadku zgubionej karty, ale adres e-mail musi odsyłać do innej skrzynki pocztowej. Tak więc w celu otrzymania nowej karty Moja Biedronka najlepiej założyć nową pocztę elektroniczną.

Przemysław Terlecki

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka | karta moja biedronka | komunikat
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »