Ciastka z Psim Patrolem wycofane z Lidla. Treść opakowań była "nieprzyzwoita"

Brytyjski oddział Lidla w "trybie pilnym" wycofał ze sprzedaży ciastka dla dzieci, reklamowane postaciami z popularnej bajki "Psi Patrol". Wynika to z pomyłki, która zamiast promować stronę internetową dla najmłodszych, odsyłała do treści dla nich nieodpowiednich.

Jak poinformował brytyjski serwis Which?, sieć dyskontów Lidl w Wielkiej Brytanii wezwała klientów do zwrotu zakupionych w ich sklepach produktów cukierniczych z serii "Psi Patrol". Chodzi dokładnie o dwa rodzaje herbatników oraz dwa odmienne smaki ciastek.  

Osoby, które kupiły omawiane produkty mogą "w trybie pilnym" odzyskać pieniądze za zakupy. Skąd taka nagła decyzja dystrybutora? Diabeł tkwi w szczegółach.

Lidl wycofuje ciastka "Psiego Patrolu". Opakowanie odsyłało do strony "dla dorosłych"

Chodzi o adres internetowy, potocznie link, który miał w zamyśle odsyłać zainteresowanych do treści związanych z popularną bajką. W trakcie produkcji musiał jednak wkraść się błąd, ponieważ treści w przeglądarce, do których odsyłał wydrukowany na opakowaniu adres, były filmami wyłącznie dla dorosłych. 

Reklama

Jak napisała sieć za pośrednictwem własnej - i odpowiedniej - strony internetowej, "Lidl GB (Wielka Brytania, ang. Great Britain - red.) wycofuje wymienione markowe produkty, ponieważ otrzymaliśmy informację, że adres URL dostawcy podany z tyłu opakowania został przekręcony i kieruje do strony, która nie nadaje się dla dzieci". 

Detalista wystosował odpowiednie przeprosiny wobec swoich klientów. Jednocześnie zaznaczył, że "nie zaleca odwiedzania" adresu, który można było znaleźć na opakowaniu. Nie wiadomo też, czy wadliwe produkty trafiły na inne rynki niż ten w Wielkiej Brytanii.  

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Wielka Brytania | Lidl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »