Masz kartę Moja Biedronka? Sieć wydała ważny komunikat, są tylko dwa wyjścia
Biedronka przekazała ważną odpowiedź w sprawie karty Moja Biedronka, która wydawana jest klientom przystępującym do programu lojalnościowego. Zgodnie z wytycznymi dyskontu każdy posiadacz karty Biedronki ma dwa wyjścia w wypadku zgubienia karty Moja Biedronka lub znalezienia takowej. Wytyczne te powinni poznać również nieposiadający karty Moja Biedronka, gdyż także i oni mogą taką zgubioną własność kiedyś znaleźć. Jakie są więc dwa wyjścia postawione przed posiadaczami karty Moja Biedronka i jej znalazcami?
Biedronka zabrała głos w sprawie swojej karty lojalnościowej. Nie brak klientów, którzy z programu lojalnościowego korzystają dzięki aplikacji Biedronki - w takim wypadku przy zakupach wystarczy odbić kod kreskowy, wyświetlający się na ekranie telefonu przy włączonej aplikacji. Co jednak zrobić, gdy zwykle używamy karty Moja Biedronka w wersji fizycznej, a właśnie ją zgubiliśmy?
Kartę Moja Biedronka może wyrobić każdy z klientów sieci. Aby dołączyć do programu lojalnościowego, potrzeba podać:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
Podane powyżej dane wystarczą do otrzymania trzech kart Moja Biedronka. Ten zestaw składa się z jednej głównej karty oraz dwóch pomniejszych plakietek. Dwa mniejsze egzemplarze posiadają wyrobione dziurki, które można zamontować domyślnie przy kluczach czy breloczku.
Dzięki udziałowi w programie lojalnościowym sieci możemy skorzystać z rozlicznych rabatów w trakcie zakupów. Ich liczba zwiększa się, jeśli zdecydujemy się zainstalować aplikację sieci Biedronka i korzystać z shakeomatu, który wydaje do dwóch promocji spersonalizowanych pod konkretnych klientów. Dzięki aplikacji możemy korzystać z programu lojalnościowego bez fizycznych kart. Ale co zrobić, gdy zgubimy fizyczną kartę Moja Biedronka?
Redakcja Interia Biznes zwróciła się do Biedronki z pytaniem, co zrobić w wypadku znalezienia lub utraty karty Moja Biedronka. Taka sytuacja co prawda nie zamyka nam drogi do korzystania z promocji, ale może doprowadzić do tego, że nieuczciwy znalazca będzie mógł skorzystać z dedykowanych nam zniżek. Na takie zagrożenie wskazuje zresztą sama sieciówka.
Co jednak, jeśli to my znajdziemy cudzą kartę Moja Biedronka? Zgodnie z odpowiedzią biura prasowego Biedronki w takiej sytuacji mamy dwa wyjścia - powinniśmy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i postępować wedle wytycznych, albo udajemy się do kierownictwa najbliższej Biedronki w celu przekazania znalezionej karty Moja Biedronka.
- W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka - przekazała Biedronka w odpowiedzi.
Jeśli utraciliśmy kartę Moja Biedronka, sieć nie wyda nam kolejnej na te same dane. Nie ma możliwości otrzymania duplikatu - zamiast tego możemy dostać jednak coś w zamian. Sieciówka wyda nam nową kartę Moja Biedronka, ale w tym wypadku musimy podać trochę inne dane. O ile imię i nazwisko będzie to samo, a i numer telefonu może być ten sam, co przynależny poprzedniej karcie, adres e-mail już nie może być ten sam. Tak więc w celu otrzymania nowej karty Moja Biedronka powinniśmy podać nasz inny adres e-mail, albo założyć specjalnie nową pocztę elektroniczną.
Przemysław Terlecki