Sprzedaż na telefon w BZ WBK

Dotychczas telefon służył klientom Banku Zachodniego WBK do obsługi swoich rachunków czyli, np. sprawdzania salda lub wysyłania przelewów.

Dotychczas telefon służył klientom Banku Zachodniego WBK do obsługi swoich rachunków czyli, np. sprawdzania salda lub wysyłania przelewów.

Teraz można już z jego pomocą bez wychodzenia z domu otworzyć konto, kupić kartę kredytową i ubezpieczenia. Bank Zachodni WBK rozpoczął bowiem telefoniczną sprzedaż produktów bankowych.

Od teraz każdy, kto zadzwoni pod numer 0801 666 444 może złożyć wniosek o wydanie karty kredytowej, otwarcie konta osobistego, a także zakupić opcjonalne ubezpieczenia "Bezpieczne Pieniądze Plus" i "Pakiet Turystyczny" do kart kredytowych Banku Zachodniego WBK.

Reklama

Złożone telefonicznie wnioski o wydanie kart kredytowych są przesyłane do zainteresowanych osób za pośrednictwem poczty. Również drogą pocztową klienci mogą odsyłać bezpłatnie wypełnione wnioski do banku, a wydane na ich podstawie karty (zarówno typu Classic, jak i Gold) są przesyłane do oddziałów BZWBK, które zostały wskazane przez klientów jako miejsce bezpiecznego odbioru kart. Wnioski o otwarcie kont osobistych są ewidencjonowane elektronicznie i tą drogą trafiają do oddziałów, które zostały wybrane przez klientów jako prowadzące ich konta. Ubezpieczenia "Bezpieczne Pieniądze Plus" i "Pakiet Turystyczny" można nabywać bez żadnych dokumentów, a wszystkich formalności dopełnia telefoniczne konsultant BZWBK.

Oprócz możliwości założenia konta lub nabycia kart i ubezpieczeń numer telefonu 0801 666 444 daje także możliwość zasięgnięcia bardzo dokładnych informacji na temat kredytów hipotecznych oferowanych przez BZWBK. Poza informacjami na temat samych produktów konsultanci banku określają także szacunkową zdolność kredytową potencjalnych kredytobiorców oraz prześlą komplet dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o kredyt.

Sprzedaż telefoniczna w BZWBK ma na celu przede wszystkim ułatwienie klientom dostępu do wybranych usług banku za pośrednictwem wygodnego i najbardziej rozpowszechnionego kanału komunikacji jakim jest telefon.

Bank zamierza stworzyć centrum bezpośredniej sprzedaży produktów bankowych integrujące sprzedaż przez telefon, Internet i pocztę elektroniczną.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bank Zachodni WBK | telefon | ubezpieczenia | Santander Bank Polska | konta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »