Reklama

Przychody MZN Property wzrosły w styczniu o 19,4 proc.

Grupa MZN Property, właściciel platformy nieruchomościowo-finansowej Morizon.pl, osiągnął w styczniu 1,84 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 19,4 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Dynamiczny wzrost przychodów to efekt wprowadzonych z IV kwartale zmian w segmencie nieruchomościowym oraz rosnącej skali działalności segmentu finansowego.

Grupa MZN Property, właściciel platformy nieruchomościowo-finansowej Morizon.pl, osiągnął w styczniu 1,84 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 19,4 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Dynamiczny wzrost przychodów to efekt wprowadzonych z IV kwartale zmian w segmencie nieruchomościowym oraz rosnącej skali działalności segmentu finansowego.

W IV kwartale Grupa przeprowadziła skuteczne działania w zakresie zwiększenie liczby użytkowników OneStopShop Morizon.pl oraz wprowadziła zmiany w sposobie rozliczania klientów profesjonalnych.

- W styczniu osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki sprzedaży. Wzrost przychodów o prawie 20 proc. to jeden z pierwszych efektów realizacji strategii budowy platformy komplementarnych usług nieruchomościowo-finansowych. Wzrost wynika zarówno ze wzmocnienia marki Morizon.pl, wzrostu liczby użytkowników i rozpoczęcia zmian w sposobie rozliczania Klientów profesjonalnych, jak i rozwoju dystrybucji produktów finansowych. Działania te będą kontynuowane przez cały 2018 rok - mówi Jarosław Święcicki, prezes MZN Property.

Reklama

W styczniu grupa odnotowała wzrost przychodów zarówno w segmencie nieruchomościowym (serwisy nieruchomościowe i usługi dla Klientów profesjonalnych), jak i finansowym (narzędzia dla pośredników kredytowych oraz własna sieć dystrybucji kredytów hipotecznych i sieć dystrybucji kredytów gotówkowych). Dodatkowo, w związku ze zmianą regulacji prawnych w obszarze kredytów hipotecznych, część przychodów wypracowanych w styczniu będzie rozpoznanych w lutym br.

- Poszerzanie oferty i wzmacnianie marki Morizon.pl to kluczowe elementy w strategii budowy kompletnego ekosystemu usług dla rynku nieruchomościowego i finansowego. W ramach poszerzania oferty od początku roku intensywnie rozwijamy projekt Lendi - dystrybucję bankowych pożyczek gotówkowych. Lendi działa w oparciu o sieć doradców wyposażonych w nowoczesne systemy informatyczne naszego autorstwa istotnie ułatwiające i przyspieszające procesowanie pożyczek. Jednocześnie kończymy prace nad Ekspertem Online, którego udostępnienie zakończy kolejny istotny etap budowy OneStopShop. - tłumaczy Święcicki.

Ekspert Online to system dystrybucji produktów finansowych, w pełni zintegrowany z Morizon.pl, który już w najbliższych miesiącach zostanie udostępniony wszystkim użytkownikom.

Opr. MD

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »