Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 30 października 2024 roku

W środę, 30 października Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 76 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. O godzinie 9.52 kurs akcji wzrósł do poziomu 77,4 zł, a następnie, o 12.05, spadł do wartości 74,5 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 74,7 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 76, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 7 034 sztuk. Obroty wyniosły 504 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Analizowana sesja była trzecią sesją spadkową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 9,45 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 15,40 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 30,45 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 38,57 proc.

Reklama

W środę Wirtualna Polska zachowywała się podobnie jak rynek. Indeks WIG spadł o 1,91 proc. do poziomu 80 179 punktów, a wartość spółki spadła tylko o 1,71 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,73 proc. do poziomu 6 364 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »