Bilety na pociąg w kiosku i na stacji benzynowej. Nowe plany PKP Intercity

PKP Intercity oferuje nawiązanie współpracy i możliwość sprzedaży biletów przewoźnika firmom obsługującym stacjonarne punkty sprzedaży, w tym sklepy spożywcze, kioski czy stacje benzynowe - poinformowała spółka.

PKP Intercity planują wprowadzić nowy model sprzedaży agencyjnej, który jest skierowany do sieci kiosków, saloników prasowych, sklepów spożywczych, stacji paliw, dystrybutorów hotelowych oraz eventowych i usług transportowych. Wszystkie firmy zainteresowane sprzedażą biletów na pociągi PKP Intercity i spełniające określone wymagania, są zachęcane do korzystania z tej opcji.

Sprzedawca musi spełnić określone kryteria

Tomasz Gontarz z zarządu PKP Intercity mówi, że dla potencjalnych partnerów nowy model jest szansą na sprzedaż biletów przewoźnika o stale rosnącej popularności. Dotychczasowa współpraca z partnerami pokazuje, że podróżni chętnie korzystają z nowych możliwości zakupu biletów PKP Intercity, a jednolite warunki handlowe, wprowadzone we wrześniu 2021 r., upraszczają kwestie formalne związane z rozpoczęciem współpracy.

Reklama

Od kilku miesięcy bilety PKP Intercity są dostępne na platformach KOLEO, mPay, e-podróżnik.pl oraz SkyCash, a do końca lutego sprzedano w ten sposób 1,8 mln biletów. Nowa formuła agencyjna sprzedaży biletów skierowana jest do firm z własną lub partnerską siecią dystrybucji towarów i usług, które mają co najmniej 50 punktów stacjonarnych i doświadczenie w sprzedaży usług podmiotów zewnętrznych.

Nowa strategia PKP Intercity

PKP Intercity przypomina, że rozszerzanie sieci sprzedaży jest częścią strategii rozwoju spółki, a projekt nowego modelu sprzedaży agencyjnej dla partnerów stacjonarnych jest odpowiedzią na oczekiwania osób, które nie chcą lub nie mogą korzystać z kanałów zdalnych.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację między dużymi miastami i popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W 2022 r. z usług przewoźnika skorzystało prawie 60 mln pasażerów. W ramach strategii rozwoju "PKP Intercity - Kolej Dużych Inwestycji" do 2030 r. spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz stacje postojowe.

Oprac. KM/PAP

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: PKP Intercity
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »