Ważny komunikat w sprawie karty Moja Biedronka. Oni muszą założyć ją od nowa
Biedronka ma ważną informację w sprawie karty Moja Biedronka. Posiadacz karty lojalnościowej Biedronki ma dwa wyjścia, jeśli swoją zgubił. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku znalezienia cudzego egzemplarza. Okazuje się również, że część klientów musi liczyć się z założeniem nowej karty.
- Karta Moja Biedronka może zostać wydana każdemu klientowi podczas dowolnej wizyty w Biedronce.
- Do założenia karty Moja Biedronka wystarczy przekazanie personelowi trzech danych: imienia i nazwiska, e-maila i telefonu.
- Biedronka tłumaczy też, co zrobić, gdy zgubimy lub też znajdziemy kartę lojalnościową sieci.
Biedronka ma ważną informację w sprawie karty Moja Biedronka. Okazuje się, że w przypadku zgubienia, ale również i znalezienia karty Moja Biedronka mamy dwa wyjścia dotyczące tego, co możemy dalej zrobić. Jednak część klientów, która wciąż będzie chciała korzystać z programu, a zgubiła swój egzemplarz karty, może być zobowiązana taką kartę wyrobić na nowo.
Kartę Moja Biedronka może wyrobić każdy klient. Aby dołączyć do programu lojalnościowego należy podczas wizyty w sklepie podać personelowi trzy informacje na swój temat:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
Jeśli podamy te dane, otrzymamy trzy karty Moja Biedronka. Zestaw składa się z jednej głównej karty oraz dwóch pomniejszych. Dwa mniejsze egzemplarze posiadają wyrobione dziurki i zwane są "brelokami".
Dzięki udziałowi w programie lojalnościowym możemy skorzystać z różnych rabatów na zakupach. Jeśli zainstalujemy aplikację Biedronka i będziemy korzystać z funkcji shakeomatu, mamy szansę dostać dwie kolejne spersonalizowane promocje dziennie. Co więcej, aplikacja pozwala korzystać z programu lojalnościowego bez fizycznych kart. Co jednak zrobić, gdy zgubimy fizyczną kartę Moja Biedronka?
Zgubienie karty Moja Biedronka może sprawić, że nieuczciwy znalazca będzie mógł skorzystać z dedykowanych nam zniżek. Może być też tak, że to my znajdziemy cudzą kartę Moja Biedronka. W obu przypadkach mamy dwa wyjścia - kontaktujemy się z Biurem Obsługi Klienta i postępujemy wedle wytycznych, albo idziemy do kierownictwa najbliższej Biedronki w celu przekazania znalezionej karty Moja Biedronka.
- W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka - wskazuje Biedronka w odpowiedzi dla redakcji Interia Biznes.
W przypadku utraty karty Moja Biedronka, sieć nie wyda nam kolejnej na te same dane. Klienci, którzy chcą dostać kolejny fizyczny egzemplarz, muszą wyrobić kartę Moja Biedronka na nowo. Jednak musimy podać trochę inne dane.
Imię i nazwisko oraz numer telefonu mogą być te same, ale adres e-mail dla nowej karty trzeba podać już inny. Oznacza to, że w celu otrzymania nowej karty Moja Biedronka powinniśmy podać inny adres skrzynki e-mail lub założyć specjalnie nową pocztę elektroniczną.
Przemysław Terlecki