Klienci Biedronki rozpracowali shakeomat. Poznaj sposób na promocje

Biedronka oferuje klientom ściągnięcie swojej aplikacji mobilnej, która w ostatnim czasie przeszła spore aktualizacje. Znajduje się w niej specjalna oferta dla użytkowników: funkcjonalność Shakeomat, która pozwala kupić dedykowane produkty Biedronki w niskiej cenie. Jak dokładnie działa opcja? Czy są sposoby na wykorzystanie zniżki w szczególnie korzystny sposób? Klienci już rozpracowali funkcję.

  • Aplikacja "Biedronka" należąca do słynnej sieci sklepów posiada aplikację Shakeomat, która codziennie wydaje dwie spersonalizowane oferty.
  • Te są przydzielane na podstawie historii zakupowej i dostępności towarów w przypisanym w aplikacji sieci sklepie.
  • Klienci rozpracowali tę funkcjonalność w taki sposób, że obecnie prężnie działa już sposób na mnożenie zniżek na zakupy w Biedronce.

Biedronka ma ogromny zasięg nie tylko w skali sklepów, których w Polsce jest już ponad 3,5 tys. placówek. Jak przekazała jeszcze we wrześniu 2023 roku, sieć wydała 17 mln kart Moja Biedronka, a ponad 9 mln telefonów funkcjonujących w Polsce ma zainstalowaną aplikację "Biedronka". To właśnie w niej znajduje się funkcjonalność Shakeomat, z której można korzystać w celu pomnożenia zniżek.

Reklama

Aplikacja "Biedronka". Jakie opcje oferuje?

Aplikacja "Biedronka" jest dostępna do pobrania z App Store lub Google Play, czyli na telefony obsługiwane przez systemy iOS oraz Android. Aplikacja jest bezpłatna. Biedronka reklamuje swoją aplikację jako e-narzędzie. Znajdziemy w niej bowiem szereg funkcjonalności, które mają nas wesprzeć na zakupach w sklepach sieciówki. Korzystając z aplikacji można używać takich opcji, jak:

  • bezpośredni dostęp do karty "Moja Biedronka",
  • płatność Blik bez kodu,
  • skaner cen produktów z oferty Biedronki,
  • historia transakcji, 
  • gazetka z ofertą handlową,
  • wybór konkretnego sklepu sieci jako "mój sklep",
  • lista zakupów, którą można tworzyć z wyborem konkretnych produktów dostępnych w sieci
  • kontakt z Biurem Obsługi Klienta (telefoniczny i mailowy),
  • spersonalizowane oferty "Tylko dla Ciebie", od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa, unikatowa oferta ważna od następnego dnia,
  • Shakeomat umożliwiający wybranie w ciągu dnia dwóch, spersonalizowanych zniżek-niespodzianek,

Shakeomat w aplikacji Biedronki. Jak korzystać z usługi?

W aplikacji "Biedronka" szczególnie ciekawą funkcjonalnością jest Shakeomat, który w ciągu dnia może wydać dwie spersonalizowane oferty zniżek. Te mają być profilowane według historii zakupowej oraz oferty znajdującej się w sklepie wybranym jako "mój sklep".

Żeby skorzystać z ofert, trzeba kliknąć okienko Shakeomat i potrząsnąć telefonem lub postukać palcem w ekran, aż licznik urośnie od 0 proc. do 100 proc., a w efekcie aplikacja zaoferuje nam zniżkę. Oferta z Shakeomatu jest ważna od momentu jej aktywacji, do końca dnia. Na karcie Shakeomat wyświetli się również informacja dotycząca okresu oczekiwania na kolejną specjalną ofertę.

Im wcześniej w ciągu dnia wylosujemy zniżkę, tym dłużej czekać będzie trzeba na kolejną (nawet do 1,5 h), a im później wyciągniemy z usługi ofertę, tym krócej poczekamy na następną. Najkrótszy okres między losowaniami dwóch zniżek to 1 minuta.

Klienci Biedronki znaleźli sposób na Shakeomat. Jak go rozpracowali?

Na Facebooku można znaleźć grupy, gdzie posiadacze aplikacji "Biedronka" wymieniają się promocjami z Shakeomatu. Ci pod postami w komentarzach wklejają zrzuty ekranu z ofertami specjalnymi. Zainteresowana zniżką osoba może odezwać się w wiadomości prywatnej lub pod postem i otrzymać kod z aplikacji, a następnie wykorzystać go przy kasie.

Regulamin programu usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej "Biedronka" nie zakazuje przekazywania kodów. Sama sieciówka wskazuje, że klienci robią to wyłącznie na własną odpowiedzialność.

Klienci, którzy decydują się na wymianę danych osobowych, umożliwiających aktywację promocji, robią to na własną odpowiedzialność i muszą być świadomi, że dedykowane im oferty mogą być od momentu tej wymiany wykorzystywane bez ich wiedzy i zgody - wskazał dyrektor ds. relacji z klientem i cyfryzacji w sieci Biedronka, Marek Złakowski.

Przemysław Terlecki 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka | sklep
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »