Komunikat do posiadaczy karty Moja Biedronka. Macie dwa wyjścia
Biedronka w odpowiedzi na pytanie naszej redakcji, zakomunikowała co zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu lub zgubieniu. Możliwe, że konieczne będzie wysłanie listu na wskazany adres.
- Biedronka wskazała co zrobić w przypadku utraty karty Moja Biedronka.
- Klienci mają dwa wyjścia, gdy znajdą kartę Moja Biedronka, ale również, gdy sami ją utracą.
- Przydatne może być wówczas posiadanie aplikacji Biedronka.
Biedronka zabrała głos w sprawie swojego programu lojalnościowego. W odpowiedzi Biedronki na nasze pytanie dotyczące kwestii zniszczenia lub zgubienia karty Moja Biedronka, sieć wskazała klientom dwa wyjścia.
Biedronka przypomina klientom, co zrobić, gdy ich karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu. Klienci, którzy przystąpili do programu lojalnościowego, mogą rozwiązać problem na dwa sposoby. Uczestnictwo w programie mogą potwierdzać inaczej:
- skanując kod w aplikacji Biedronka,
- podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka.
Co zrobić, jeśli znajdziemy czyjąś kartę Moja Biedronka? Biuro prasowe sieci Biedronka wskazało dwa wyjścia:
- udać się do najbliższej Biedronki w celu przekazania personelowi znalezionej karty Moja Biedronka.
- przesłać znalezioną kartę Moja Biedronka pocztą do centrali.
Gdy klient zgubi swoją kartę lojalnościową lub egzemplarz ulegnie zniszczeniu, wówczas powinien zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. W tym wypadku także mamy wybór między jednym z dwóch wyjść - Biedronka zachęca bowiem do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub bok@biedronka.pl), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - przekazał w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.
Kartę Moja Biedronka wyrobić może każdy klient. W tym celu należy podać personelowi podstawowe dane, które pozwolą stworzyć profil klienta. Dane potrzebne do wyrobienia własnej karty Moja Biedronka to:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
Następnie klientowi wydawane są trzy karty Moja Biedronka. To jedna główna karta oraz dwa mniejsze egzemplarze (tzw. breloki), które posiadają wyrobione w rogach dziurki.
Przemysław Terlecki