Komunikat do posiadaczy karty Moja Biedronka. Macie dwa wyjścia

Biedronka w odpowiedzi na pytanie naszej redakcji, zakomunikowała co zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu lub zgubieniu. Możliwe, że konieczne będzie wysłanie listu na wskazany adres.

  • Biedronka wskazała co zrobić w przypadku utraty karty Moja Biedronka.
  • Klienci mają dwa wyjścia, gdy znajdą kartę Moja Biedronka, ale również, gdy sami ją utracą.
  • Przydatne może być wówczas posiadanie aplikacji Biedronka.

Biedronka zabrała głos w sprawie swojego programu lojalnościowego. W odpowiedzi Biedronki na nasze pytanie dotyczące kwestii zniszczenia lub zgubienia karty Moja Biedronka, sieć wskazała klientom dwa wyjścia.

Karta Moja Biedronka w telefonie. Wystarczy kod z aplikacji

Biedronka przypomina klientom, co zrobić, gdy ich karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu. Klienci, którzy przystąpili do programu lojalnościowego, mogą rozwiązać problem na dwa sposoby. Uczestnictwo w programie mogą potwierdzać inaczej:

Reklama
  • skanując kod w aplikacji Biedronka,
  • podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka.

Co zrobić, jeśli znajdziemy czyjąś kartę Moja Biedronka? Biuro prasowe sieci Biedronka wskazało dwa wyjścia:

  1. udać się do najbliższej Biedronki w celu przekazania personelowi znalezionej karty Moja Biedronka.
  2. przesłać znalezioną kartę Moja Biedronka pocztą do centrali.

Biedronka odpowiada: Klienci z kartą Moja Biedronka mają dwa wyjścia

Gdy klient zgubi swoją kartę lojalnościową lub egzemplarz ulegnie zniszczeniu, wówczas powinien zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. W tym wypadku także mamy wybór między jednym z dwóch wyjść - Biedronka zachęca bowiem do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub bok@biedronka.pl), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - przekazał w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.

Jak zarejestrować kartę Moja Biedronka?

Kartę Moja Biedronka wyrobić może każdy klient. W tym celu należy podać personelowi podstawowe dane, które pozwolą stworzyć profil klienta. Dane potrzebne do wyrobienia własnej karty Moja Biedronka to:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu. 

Następnie klientowi wydawane są trzy karty Moja Biedronka. To jedna główna karta oraz dwa mniejsze egzemplarze (tzw. breloki), które posiadają wyrobione w rogach dziurki.

Przemysław Terlecki

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: komunikat | moja biedronka | karta moja biedronka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »