Tchibo online

W związku z ekspansją działalności firmy Tchibo w Polsce oraz wprowadzeniem nowego modelu biznesowego na polski rynek zespół Tchibo Warszawa zdecydował się na uruchomienie dedykowanego serwisu internetowego. Partnerem firmy w nowym projekcie webowym została agencja SUPERMEDIA Interactive.

W związku z ekspansją działalności firmy Tchibo w Polsce oraz wprowadzeniem nowego modelu biznesowego na polski rynek zespół Tchibo Warszawa zdecydował się na uruchomienie dedykowanego serwisu internetowego. Partnerem firmy w nowym projekcie webowym została agencja SUPERMEDIA Interactive.

W związku z ekspansją działalności firmy Tchibo w Polsce oraz wprowadzeniem nowego modelu biznesowego na polski rynek zespół Tchibo Warszawa zdecydował się na uruchomienie dedykowanego serwisu internetowego. Partnerem firmy w nowym projekcie webowym została agencja SUPERMEDIA Interactive.



Nowy model działalności Tchibo, stosowany już w wielu krajach Europy min. Niemczech, Holandii, Austrii, Wielkiej Brytanii oraz Czechach, polega na sprzedaży produktów nieżywnościowych. Powstające w Polsce sklepy będą miały za zadanie połączyć bar kawowy, sklep z kawą oraz sklep ze specjalnie projektowanymi produktami. Te ostatnie będą sprzedawane wyłącznie w sklepach Tchibo oraz stoiskach patronackich Tchibo w super i hipermarketach.

Reklama



Projekt webowy realizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla Tchibo stanowi wsparcie dla działań promocyjnych firmy. Jego głównym celem jest atrakcyjna prezentacja cotygodniowych kolekcji 20 - 30 unikatowych produktów - począwszy od naczyń, sprzętu gospodarstwa domowego, poprzez biżuterię i ubrania, aż po narzędzia ogrodnicze, sprzęt sportowy, a nawet elektronikę.



Serwis ma za zadanie eksponowanie produktów z oferty tygodnia, dostarczenie aktualnej informacji o zmieniających się kolekcjach oraz zachęcenie internautów do odwiedzenia sklepów Tchibo.



Serwis systemtchibo.pl skierowany jest do dotychczasowych konsumentów kawy Tchibo oraz osób dokonujących zakupów w super i hipermarketach.



Zadaniem agencji SUPERMEDIA Interactive było zaprojektowanie i wdrożenie serwisu, zgodnego z Corporate Identity Tchibo oraz nawiązującego do zagranicznych wersji rozwiązań. System oparty jest o autorskie rozwiązanie agencji, umożliwiające zarządzanie treścią - CM 2.0. Zastosowano również elementy animacji w technologii Flash.



Dzięki świetnej współpracy obu firm projekt udalo się zrealizować i zakończyć sukcesem w rekordowym czasie 10 dni.



http://www.systemtchibo.pl


e-biznes.pl
Dowiedz się więcej na temat: online | polski rynek | Warszawa | agencja | firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »