Tego w polskich pociągach jeszcze nie serwowali. Rewolucja w Warsie
Firma Wars, obsługująca pasażerów PKP w wagonach restauracyjnych, zapowiada prawdziwą rewolucję w swojej ofercie gastronomicznej. Dotyczy ona kawy. Wars będzie oferował podróżnym kawę premium, parzoną według najwyższych światowych standardów. Szczęśliwcy będą mogli spróbować jej za darmo w ramach degustacji.
Spółka Wars działa na rynku przewozów pasażerskich od 1948 roku, obsługując podróżnych w wagonach restauracyjnych, barowych i hotelowych. Przez prawie osiem dekad działalności menu oferowane przez Wars ewoluowało - w najnowszej ofercie dostępnej dla pasażerów pociągów Express InterCity Premium (Pendolino) i Express InterCity znajdziemy m.in. rogale francuskie z kozim serem, panierowany ser camembert, krem z zielonego groszku i szparagów czy ciasto kajmakowo-daktylowe.
Teraz Wars zapowiada przełom, jeśli chodzi o kawę serwowaną w pociągach. W ramach kampanii reklamowej "Kolej na kawę" Wars wprowadza nową ofertę kawową. Jak czytamy w serwisie wiadomoscihandlowe.pl, pasażerom PKP w wagonach restauracyjnych ma być serwowana wysokiej jakości kawa premium. Będzie ona przygotowywana z użyciem profesjonalnych ekspresów, według ujednoliconych standardów.
Zespoły gastronomiczne pracujące w wagonach restauracyjnych Wars przejdą kompleksowe szkolenia, by sprostać zadaniu zadowolenia kubków smakowych pasażerów. Wars zapewnia, że zostaną też wdrożone specjalne procedury "zapewniające spójność smaku i obsługi".
Wars chce też zaoferować pasażerom degustacje kawy nowej jakości - rozda 5 tysięcy filiżanek kawy, "aby każdy pasażer mógł poczuć różnicę".
Kampania "Kolej na kawę", reklamująca nową kawę w Warsie, rozpoczęła się 27 stycznia i potrwa do 9 lutego. W wymiarze praktycznym działania marketingowe obejmą ponad 400 nośników reklamowych na dworcach w całej Polsce oraz komunikaty w mediach społecznościowych i pociągach. Wars chwali się nową kawą m.in. na swoim profilu na Facebooku.
"Dziś, stojąc przed wyzwaniami współczesnego rynku, podjęliśmy decyzję o kompleksowej transformacji. Kampania "Kolej na kawę" to pierwszy tak widoczny efekt naszej pracy - łączymy tradycję z nowoczesnością, aby stworzyć nowe standardy obsługi pasażerów" - mówi Radosław Groblewski, prezes zarządu Wars, cytowany przez wiadomoscihandlowe.pl.
"Wprowadzamy kawę, która nie tylko smakuje, ale także buduje nową jakość podróży kolejowych" - zapewnia z kolei Mikołaj Pawlak, dyrektor wykonawczy Biura Sprzedaży i Marketingu w Warsie.