W telewizji najdroższa jest miłość i muzyka
Co druga złotówka przeznaczona na reklamę idzie do telewizji. W listopadowym cenniku TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat spoty są droższe niż przed rokiem - czytamy w "Gazecie Wyborczej".
Rzeczywiste wydatki reklamodawców są niższe za sprawą rabatów, sięgających nawet ponad 80 proc. sumy z cennika.
W listopadzie najdroższa była reklama przy finale "Mam talent" w TVN - wg cennika 30 sekundowa kosztowała 115 tys. zł. Za spot przy "Faktach" trzeba wydać 99,9 tys. zł. W Polsacie najwięcej kosztowała reklama przy ostatnich odcinkach show "Tylko muzyka. Must Be The Music" i serialu "Pierwsza miłość". 30-sekundowe spoty podczas show kosztują od 51 tys. do prawie 85 tys. zł. W TVP najdroższe reklamy są przy serialu "Na dobre i na złe" - od 91 tys. do 99 tys. zł.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze