Zacznie się w środę 7 sierpnia. Kaufland w Polsce tego jeszcze nie robił

Jedna z najpopularniejszych sieci supermarketów w Polsce, Kaufland, rusza z handlem w internecie. Już 7 sierpnia w Polsce startuje nowa platforma marketplace, która będzie dostępna pod domeną Kaufland.pl. Niemiecka sieć hipermarketów zapewnia, że konsumenci będą mieli dostęp do milionów produktów w ponad 6400 kategoriach. Podobne rozwiązanie z powodzeniem funkcjonuje już w m.in. w Niemczech, Czechach i na Słowacji.

Z informacji przekazanych przez sieć wynika, że klientów będzie obsługiwało ponad 2000 zarejestrowanych sprzedawców, oferujących produkty z takich kategorii jak np. dom, elektronika, ogród i majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, niemowlęta i dzieci oraz sport.  

Kaufland Global Marketplace jest obecny w Europie od około roku, a - jak zapewnia sieć - w Niemczech, Czechach i na Słowacji należy do grona największych platform e-commerce. Kaufland Marketplace zostanie uruchomiony również w Austrii. Start platformy w tym kraju przewidziany jest na wrzesień.

Reklama

Kaufland uruchamia nową platformę e-commerce w Polsce

Choć, jak czytamy w zamieszczonym na stronie spółki komunikacie prasowym, to oparty na bezpośrednim kontakcie z klientem handel stacjonarny był fundamentem działalności sieci Kaufland, to sieć hipermarketów postanowiła rozszerzyć pole swojej aktywności, uruchamiając nowoczesną platformę typu marketplace.  

- Jako firma otwarta na innowacje, idziemy o krok dalej i wkrótce zaoferujemy konsumentom dostęp do szerokiej gamy produktów z różnych kategorii również w przestrzeni online, a sprzedawcom z Polski zapewnimy dostęp do atrakcyjnego, polskiego i międzynarodowego kanału dystrybucji, który otworzy im drogę do rozwoju biznesu - powiedział cytowany w komunikacie Michał Łagunionek, prezes zarządu Kaufland Polska. 

Na jakiej zasadzie będzie funkcjonował internetowy sklep Kauflandu? Dostęp do Kaufland Marketplace możliwy będzie w przeglądarce, jak również poprzez aplikację mobilną sieci. Platforma będzie współpracować z zewnętrznymi sprzedawcami detalicznymi, którzy we własnym imieniu zaoferują swoje produkty w serwisie online. 

Kaufland ma pomysł na to, jak przyciągnąć sprzedawców

Na stronie będą zamieszczone takich informacje jak m.in. cena, szczegóły o ofercie i o danym sprzedawcy. Kupujący będą mogli korzystać z wielu metod płatności takich jak BLIK, zakup na fakturę VAT oraz na raty, przelew bankowy online i zapłata kartą płatniczą. Artykuły zakupione za pośrednictwem platformy klienci otrzymają bezpośrednio od sprzedawcy, a wszelka pomoc będzie zapewniona przez obsługę klienta Kaufland za pośrednictwem infolinii lub formularza kontaktowego. 

Nowa platforma będzie przestrzenią e-commerce dla dużych i małych sprzedawców internetowych z kraju i zagranicy. W komunikacie podano, że obecnie na polskiej platformie zarejestrowanych jest ponad 2000 sprzedawców detalicznych. Polska staje się czwartym krajem, w którym mogą oni korzystać z rozwiązania Kaufland Global Marketplace jako kanału sprzedaży. We wszystkich krajach, gdzie platforma jest obecna, swoją działalność przy pomocy tego narzędzia prowadzi już 11 000 detalistów. 

W jaki sposób Kaufland chce zachęcić sprzedawców do oferowania swoich produktów w serwisie e-commerce? Każdy sprzedawca detaliczny, który zarejestruje się na Kaufland.pl, otrzyma trzymiesięczny bezpłatny dostęp do platformy i będzie mógł przez ten okres sprzedawać swoje produkty bez prowizji

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Kaufland | zakupy online | e-commerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »