Dzień dobry Biznes

"Dzień dobry Biznes": Rusza kolejny cykl szkoleń

Już dziś o godz. 11:00 wystartuje kolejna edycja bezpłatnych szkoleń PKO Banku Polskiego dla przedsiębiorców "Dzień dobry Biznes". Ze względu na pandemię tym razem w formule online. Spotkania z ekspertami będą transmitowane także na stronie biznes.interia.pl.

Firmy różnej wielkość w czasach pandemii, bardziej niż kiedykolwiek, doceniły rolę internetu w zdobywaniu klientów. To właśnie przejście do sieci - w czasach COVID-19 - może być nie tylko sposobem na zwiększenie sprzedaży, ale w niektórych przypadkach, ze względu na ograniczenia epidemiczne, również szansą na kontynuację działalności.

Pomagają w tym najnowsze technologie. Ważne jednak, żeby wiedzieć jak efektywnie wykorzystywać dostępne możliwości, z których rozwiązań skorzystać, a z jakich zrezygnować, by z jednej strony optymalizować koszty, a z drugiej zwiększać sprzedaż i skalę działalności.

Reklama

Jak budować pozycję firmy w internecie? Gdzie szukać klientów, które rozwiązania e-sprzedaży i e-marketingu najlepiej się sprawdzą, jak mierzyć skuteczność podjętych działań? - m.in. te tematy pojawią się podczas pierwszego webinarium w ramach cyklu "Dzień dobry Biznes" (https://www.pkobp.pl/lpk/wznies-swoj-biznes-na-wyzszy-poziom/). Opowiadać o nich będzie Jacek Klukowski, wcześniej m.in. dyrektor marketingu w PSP, odpowiedzialny za wprowadzenie i rozwój marki płatności BLIK, a obecnie konsultant i stały doradca rozwoju biznesu dla firm w Marketing.com.

Nie zbraknie wątków, które mogą nurtować przedsiębiorców dopiero planujących rozpocząć działalność w internecie. Jak radzić sobie z niepochlebnymi komentarzami wystawianymi np. przez konkurencję? Jak budować markę pewnego sprzedawcy? Czy kanały społecznościowe to rzeczywiście dobre miejsce na promocję? - to wątpliwości, które podczas webinarium rozwieje ekspert. I najważniejsze: Ile to wszystko może kosztować?

Tegoroczna edycja "Dzień dobry Biznes" to seria czterech spotkań, w ramach których przedsiębiorcy dowiedzą się m.in. w jaki sposób skutecznie przenieść swój biznes do sieci, jak efektywnie wdrażać RODO, by nie naruszać przepisów prawa, ale jednocześnie nie generować zbędnych kosztów tam, gdzie to możliwe. Nie zabraknie też tematów dotyczących elastycznego zarządzania pracownikami czy sukcesji.

Pierwsze spotkanie "Złote czasy dla MŚP w e-Marketingu i e- Sprzedaży" odbędzie się już dziś o godz. 11:00

Partnerem "Dzień dobry Biznes" jest Interia.pl

Interia

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biznes | PKO BP SA | przedsiębiorcy | Firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »