BRE Ubezpieczenia liczy na 30 proc.

BRE Ubezpieczenia, które w sierpniu osiągnęło próg rentowności planuje w ciągu trzech lat zdobyć 20-30 proc. udział w segmencie direct przez internet - poinformował Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku.

BRE Ubezpieczenia, które w sierpniu osiągnęło próg rentowności planuje w ciągu trzech lat zdobyć 20-30  proc. udział w segmencie direct przez internet - poinformował  Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku.

"Sierpień był pierwszym miesiącem bez straty, kolejne miesiące 2007 roku też są już na plusie" - powiedział Mastalerz na środowym spotkaniu z dziennikarzami.

"W planach mamy jednak kilka nowych projektów, które mogą robić na początku straty" - dodał.

Przedstawiciele BRE Ubezpieczenia poinformowali, że do listopada łączny przypis składki wynosił ponad 274 mln zł.

W uruchomionym w lutym Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych sprzedano łącznie prawie 67 tys. polis (składka około 24 mln zł), w ramach programu BRE Wealth Management składka wynosi 190 mln zł, a z oferowanych od maja pakietów ubezpieczeń do kredytów - 52 mln zł. Prezes BRE Ubezpieczenia Paweł Zylm poinformował, że w II połowie 2008 roku spółka będzie chciała rozszerzyć ofertę o ubezpieczenia medyczne, wkrótce też mają się pojawić kolejni partnerzy dystrybucyjni. Spółka planuje rozszerzenie działalności o rynek czeski i słowacki. "Spodziewam się, że jeszcze w grudniu będziemy sprzedawać pierwsze polisy na rynku czeskim i słowackim" - powiedział Mastalerz. W pierwszym etapie spółka będzie oferowała tam produkty połączone z produktami bankowymi np. ubezpieczenia do kredytów hipotecznych.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: ubezpieczony | ubezpieczenia | proca | członek zarządu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »