mBank w komórce

mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce, otworzył swój nowy serwis informacyjny dla użytkowników telefonów komórkowych obsługujących WAP, poszerzony o dodatkowe informacje i funkcje przydatne w każdej sytuacji.

mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce, otworzył swój nowy serwis informacyjny dla użytkowników telefonów komórkowych obsługujących WAP, poszerzony o dodatkowe informacje i funkcje przydatne w każdej sytuacji.

Dzięki wykorzystaniu technologii GPRS (pakietowej transmisji danych) Klienci mają nowoczesny i tani dostęp do konta przez protokół WAP, z każdego miejsca w Polsce i na świecie. Łącząc się ze stroną wap.info.mbank.com.pl użytkownicy otrzymują dostęp do najświeższych informacji o:

-najbliższych bezprowizyjnych bankomatach sieci Euronet,

-produktach bankowych,

-nowościach w mBanku.

W części transakcyjnej serwisu w prosty sposób Klient może wykonywać podstawowe operacje, takie jak: przelewy, sprawdzenia salda, i inne, które w tradycyjnym banku wymagają wizyty w placówkach. mBank czynny jest przez 24 godziny, przez 7 dni w tygodniu, a jego Klienci mają pełen dostęp poprzez telefon, Internet oraz teraz, przez odnowiony serwis WAP.

Reklama

Dzięki współpracy z Nokia i Era GSM - mBank oferuje nowoczesny, tani i prosty dostęp do rachunku. W aparatach Nokia 6310 oraz 6310i kupionych w sieci Era, dołączony profil WAP poprowadzi użytkownika bezpośrednio do mBankowego serwisu WAP, bez konieczności konfigurowania telefonu. Transmisja danych w systemie telefonii komórkowej jest szyfrowana specjalnym protokołem WTLS, a WAP-gateway serwisu znajduje się fizycznie w mBanku, co zapewnia najwyższe bezpieczeństwo komunikacji Klienta z mBankiem.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | serwis informacyjny | serwis | komorka | mBank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »