Monnari otworzy 100 sklepów z obuwiem marki Tamaris

Firma odzieżowa Monnari Trade otworzy w 2008 roku 15 sklepów z obuwiem marki Tamaris. Spółka szacuje, że docelowo, w ciągu kilku lat, mogłoby powstać około 100 salonów - poinformowali przedstawiciele Monnari na konferencji prasowej.

Firma odzieżowa Monnari Trade otworzy w 2008  roku 15 sklepów z obuwiem marki Tamaris. Spółka szacuje, że  docelowo, w ciągu kilku lat, mogłoby powstać około 100 salonów -  poinformowali przedstawiciele Monnari na konferencji  prasowej.

- W przyszłym roku chcemy otworzyć minimum 15 sklepów w Polsce. Szacujemy, że na polskim rynku jest miejsce na ok. 100 salonów z obuwiem Tamaris. (...) Myślę, że w ciągu najbliższych kilku lat zrealizujemy ten plan - powiedział Marek Banasiak, prezes spółki.

Jeszcze w tym roku spółka planuje otworzyć trzy salony z obuwiem marki Tamaris: w Krakowie, Szczecinie i Rumii.

Obecnie sieć Monnari liczy 117 salonów marki Monnari, 15 salonów marki Molton i 13 salonów marki Pabia.

W piątek rano firma Monnari Trade poinformowała o podpisaniu listu intencyjnego z Grupą Wortmann KG i Wortmann Polska. Umowa partnerska będzie dotyczyć prowadzenia przez Monnari Trade na rynku polskim sieci salonów z obuwiem marki Tamaris.

Reklama

Negocjacje w tej sprawie mają zostać zakończone najpóźniej do 31 grudnia tego roku.

System partnerski Tamaris polega na współpracy firmy Wortmann z partnerami handlowymi, którym firma oferuje know-how w zakresie produkcji i sprzedaży obuwia oraz strategię marketingową.

- Myślę, że efekt synergii da bardzo dobry efekt. My potrafimy szybko rozwijać sieć detaliczną, a Wortmann daje nam bardzo dobry produkt - powiedział Banasiak.

Grupa Wortmann produkuje i sprzedaje ponad 60 mln par obuwia rocznie. W roku obrotowym 2006/2007 zamkniętym 31 maja 07 obroty grupy wyniosły ponad 680 mln euro.

Kolekcja obuwia damskiego Tamaris liczy ponad 600 modeli w sezonie.

Monnari poinformowało dziś w komunikacie, że przychody spółki we wrześniu wyniosły 14,3 mln zł, co stanowi wzrost o 85,7 proc. rdr. W okresie styczeń-wrzesień 2007 przychody wyniosły 89,1 mln zł, co stanowi wzrost o 56 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: firma | Marek | 100 | sklepy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »