Hot dogi już nie tylko w Żabce. Słynna sieć sklepów wprowadza sprzedaż jedzenia na ciepło

Żabka będzie miała konkurencję w sprzedaży hot dogów. Wcale nie chodzi tutaj o stacje paliw, które już na tę chwilę oferują nie tylko kierowcom jedzenie na ciepło, ale o kolejną sieć sklepów, która już testuje nowe rozwiązanie. Należąca do Pepco sieć Dealz ma jednak nie poprzestać tylko na hot dogach. W sprzedaży znajdą się bowiem także gotowe dania na wynos.

  • Żabce rośnie hotdogowa konkurencja. Ciepłe przekąski są wprowadzane właśnie do oferty sieci Dealz.
  • Oprócz hot dogów w sklepach Dealza można będzie niebawem kupić także dania na wynos oraz kawę w kubku.
  • Do końca roku Dealz chce dobić do liczby 300 sklepów otwartych w Polsce, choć ledwie w marcu osiągnął liczbę 200 placówek.

Żabka kojarzy się Polakom nie tylko z rozlicznymi sklepami, ale także z hot dogami, które za kilka złotych można dostać niemal w każdym sklepie sieci. W wizerunek ten wyraźnie celuje Dealz, które należy do Grupy Pepco. W sklepach już uruchomiona została testowo strefa gastronomiczna, która w przyszłości będzie służyła do sprzedaży klientom hot dogów. Co dokładnie Pepco przygotowało klientom sieci Dealz?

Reklama

Hot dogi nie tylko w Żabce. Niebawem ciepłą kiełbaskę w bułce zjemy też w Dealz

Testy nowego rozwiązania wprowadzonego w Dealz odbywają się już w tym momencie. Co ciekawe, wybrano w tym celu sklep zlokalizowany przy ulicy Półwiejskiej w Poznaniu, która jest znanym deptakiem miasta. Sklep Dealz z nowymi rozwiązaniami mieści się także całkiem niedaleko centrali sieci Żabka. Czy to jakaś sugestia? Nie wiadomo, jednak pewne jest, że na miejscu klienci już mogą kupić hot dogi, słodkie wypieki czy obiady oraz kawę sygnowaną marką Tchibo.

Kawa i hot dogi, podobnie jak w Żabce, sprzedawane są w wydzielonym do tego celu kąciku gastronomicznym. Gotowe dania, również podobnie jak u konkurencji, są natomiast dostępne w sklepowych lodówkach. To całkowita nowość w portfolio sieci, która w Polsce pojawiła się w lutym 2018 roku. Dotąd w Dealz znaleźć można było żywność, kosmetyki, artykuły do wyposażenia domu czy produkty przeznaczone dla zwierząt.

Pepco eksperymentuje z Dealz. W Polsce chcą spróbować nadać sieci inny sznyt

Grupa Pepco, do której należy Dealz, w czerwcu przeprowadziła jej przegląd działalności. W efekcie kadra kierownicza "doszła do wniosku, że istnieje kilka kluczowych punktów dotyczących przyszłości tej marki". W Polsce możemy więc spodziewać się zmian i większej liczby innowacji w sklepach Dealz, a nie przejęcia ich i zmiany szyldów na Pepco czy Pepco Plus jak miało to miejsce w Hiszpanii i Irlandii.

Jak na razie wygląda na to, że szefostwo Pepco i Dealz jest zadowolone ze strategii obranej względem marki. Sklep został także odświeżony i dostosowany do naszej nowej identyfikacji wizualnej, która widnieje już na zewnętrznej witrynie, a także w nowym look & feel'u wewnątrz sklepu - czytamy w komunikacie Dealz na temat zmian wprowadzonych w poznańskim sklepie przy Półwiejskiej cytowanym przez portal wiadomoscihandlowe.pl. Sieć podkreśla jeszcze do tego, że "nie boi się innowacji".

Ekspansja Dealza trwa. Do końca roku chcą dobić do liczby 300 sklepów

W marcu tego roku Dealz świętował otwarcie 200. sklepu sieci. Plany są ambitne, bo w ciągu kolejnych miesięcy chce otworzyć kolejnych 100 placówek, dobijając tym samym do liczby 300 sklepów na koniec roku. - Grupa oczekuje, że do końca grudnia 2023 r. Dealz otworzy łącznie 300 sklepów. Wszystkie nowe sklepy przyjmą nową identyfikację marki, natomiast starsze sklepy będą z czasem dostosowywane do nowego wizerunku marki - zakomunikowała Grupa Pepco.

Przemysław Terlecki

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: hot dog | Żabka | Pepco
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »