Ważny komunikat w sprawie karty Moja Biedronka. Sieć daje trzy wyjścia, trzeba wybrać
Karta Moja Biedronka to fizyczny element programu lojalnościowego sieci. Biedronka ma ważny komunikat dotyczący karty, a który wskazuje, że jest jedna z trzech dróg, jaką klienci muszą wybrać w celu uzyskania pakietu zniżek. Wiadomo też, co zrobić w sytuacji, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu lub zostanie zgubiona. Konieczne może być, jak się okazuje, wysłanie listu na wskazany adres.
- Biedronka daje klientom trzy wyjścia w kwestii wyrobienia sobie dostępu do pakietu zniżek przysługującego uczestnikom programu lojalnościowego.
- Wiadomo też, co w sytuacji, gdy utracimy kartę Moja Biedronka - zginie lub zostanie zniszczona.
- Dobrze oprócz karty Moja Biedronka mieć również aplikację Biedronka, dzięki czemu kod kreskowy zeskanować możemy z telefonu.
Biedronka daje swoim klientom trzy możliwości w sprawie karty Moja Biedronka. By otrzymać pakiet zniżek, do którego drogę otwiera nam posiadanie właśnie karty lojalnościowej sieciówki, najpierw trzeba dokonać odpowiedniego wyboru. Chodzi o rejestrację swojej karty, co możemy przeprowadzić w jeden z trzech sposobów.
Kartę Moja Biedronka otrzymać i korzystać z niej może każdy klient sieci. W tym celu należy zwrócić się do personelu w sklepie, na przykład przy kasie. W celu wyrobienia karty potrzebne są podstawowe dane. Informacje, jakie powinniśmy przekazać to:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
Gdy już podamy odpowiednie informacje, powinniśmy otrzymać trzy karty Moja Biedronka. Na pakiet składają się główna karta oraz dwie pomniejsze. Większa z nich jest w standardowej wielkości karty debetowej, czy dowodu osobistego. Pomniejsze karty natomiast posiadają wyrobione w rogach dziurki do noszenia przy kluczach czy breloku, by kartę zawsze mieć w pobliżu.
Jak wskazała Biedronka na dedykowanej swojej karcie lojalnościowej stronie internetowej, zanim skorzystamy z karty Moja Biedronka, konieczna jest jej uprzednia aktywacja. Biedronka daje trzy wyjścia w tej sytuacji, to aktywacja online, telefoniczna bądź w aplikacji Biedronka. Jak sam dyskont wskazał na oficjalnej stronie:
- Aktywacja online odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl/.
- Aktywacja telefoniczna odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem (22) 20 53400. Po poprawnej rejestracji karty lojalnościowej, Klient otrzymuje wiadomość SMS informującą o poprawnej rejestracji karty.
- Aktywacja w aplikacji Biedronka odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w aplikacji. Aplikacja jest dostępna do pobrania z Google Play (Android) lub App Store (iOS)
Za wyrobienie dla siebie karty Moja Biedronka nie trzeba nic płacić. Aby przystąpić do programu lojalnościowego i otrzymać fizyczne karty, nie potrzeba nic więcej oprócz przekazania swoich danych. De facto same dane w sobie stanowią wartość, jednak w procesie wyrabiania karty Moja Biedronka nie trzeba płacić żadnych sum pieniędzy.
Dzięki udziałowi w programie Biedronki można korzystać z rabatów i pakietu zniżek, które nie są dostępne klientom bez karty Moja Biedronka. Jest jednak sposób na zwiększenie ilości korzystnych ofert - wystarczy zainstalować aplikację Biedronki i korzystać z tzw. shakeomatu. To funkcjonalność, która pozwala "wytrząsnąć" dwie dodatkowe okazje spersonalizowane wedle zakupów klienta i towarów, jakie na stanie ma sklep przypisany w aplikacji jako "mój sklep".
Dzięki aplikacji Biedronka z programu lojalnościowego sieci skorzystać możemy bez fizycznych kart. Co jednak zrobić, gdy karta Moja Biedronka zostanie zniszczona?
Interia Biznes zwróciła się do biura prasowego Biedronki z pytaniem, co należy zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu. Klienci uczestniczący w programie lojalnościowym mogą ominąć problem na dwa sposoby. Poza użyciem fizycznej karty członkostwo w programie mogą potwierdzić inaczej:
- skanując kod kreskowy z karty umieszczony w aplikacji Biedronka,
- podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka.
Co natomiast zrobić, jeśli znajdziemy zgubioną przez kogoś kartę Moja Biedronka? Jak wskazało w odpowiedzi biuro prasowe sieci Biedronka, mamy wówczas dwa wyjścia:
- udać się do najbliższego sklepu Biedronka w celu przekazania personelowi znalezionej karty,
- przesłać znalezioną kartę Moja Biedronka pocztą na wskazany adres.
W sytuacji, gdy sami zgubimy kartę lub ulegnie ona zniszczeniu, powinniśmy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. I tutaj też mamy wybór między jednym z dwóch wyjść: Biedronka zachęca do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub bok@biedronka.pl), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - przekazał w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.
Przemysław Terlecki