Z shakeomatu dwie zniżki naraz w Biedronce. Zakupy muszą odbyć się w konkretnych godzinach

Biedronka w maju 2022 roku uruchomiła w swojej aplikacji Biedronka shakeomat, czyli funkcję udostępniania klientom spersonalizowanych zniżek na zakupy konkretnych produktów. Odpowiednią ofertę możemy "wytrząsnąć" poprzez fizyczne potrząsanie telefonem lub przycisk w aplikacji. Od niedawna w aplikacji możemy odebrać dwie zniżki dziennie. Co ciekawe, oferty można zgarnąć naraz w trakcie jednych zakupów.

Biedronka w maju ubiegłego roku uruchomiła aplikację mobilną w nowej wersji. Już po miesiącu wśród jej funkcji znalazł się shakeomat, czyli funkcja w ramach której prosta aktywność w aplikacji nagradzana jest udzieleniem spersonalizowanego rabatu na wskazany produkt.

Od lutego shakeomat Biedronki z dwiema zniżkami

Shakeomat na początku lutego 2023 roku przeszedł zmiany, które wprowadziły w funkcji możliwość przekazania dwóch spersonalizowanych zniżek w ciągu jednego dnia. Udzielanie rabatów jest tak rozłożone, by pierwszą i drugą zniżkę oddzielał określony czas.

Reklama

Możliwe, że ma to zachęcić do dwóch odwiedzin w sklepie jednego dnia. Warto jednak pamiętać, że czas, jaki dzieli odbiór pierwszej zniżki w shakeomacie od drugiej, zmienia się wraz z porą dnia.

Klienci, którzy zwykli robić zakupy w późniejszych porach dnia, mogli zauważyć, że odstęp czasowy między jedną zniżką w shakeomacie a drugą wynosi wieczorem kilka minut, a czasami nawet kilkadziesiąt sekund. Redakcja Biznes Interia zwróciła się w tym względzie do biura prasowego sieci Biedronka z zapytaniem dotyczącym godzin dzielących zniżki w aplikacji.

Dwie zniżki w shakeomacie naraz. Biedronka ujawnia, kiedy je odbierać

Okazuje się, że faktycznie zniżki w aplikacji Biedronka są udzielane z mniejszym odstępem czasowym, im później nastąpi odbiór pierwszej ze zniżek. Jak wskazano w komunikacie Biedronki, przyświecająca takiemu rozwiązaniu ideą jest chęć udostępnienia klientom dwóch zniżek dziennie niezależnie od tego, kiedy wykonują zakupy.

- Odstęp między dwoma ofertami Shakeomatu jest ustalany za pośrednictwem algorytmu i jest uzależniony od godziny pierwszego "wytrząśnięcia" oferty. Im później w ciągu pierwszej połowy dnia to zrobimy, tym krótszy odstęp do możliwości skorzystania z kolejnej oferty. Chcemy, aby klienci mieli realną możliwość wykorzystania dwóch ofert promocyjnych dziennie - Marek Złakowski, dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji w Biedronce.

Przemysław Terlecki

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Biedronka | zniżka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »