Jak się handluje przyjaciółmi na Facebooku

Niektóre firmy decydują się na hurtowy zakup fanów swych produktów na Facebooku - informuje "Metro".

Niektóre firmy decydują się na hurtowy zakup fanów swych produktów na Facebooku - informuje "Metro".

Cytowany przez gazetę Piotr Olszewski, który swą ofertę zamieścił na Allegro, za jednego fana żąda "jedynie" 20 gr., 100 fanów kosztuje 20 zł, 1000 miłośników - 200 zł. Podkreśla, że 100 fanów może załatwić w 24 godziny, 1000 fanów w 10 dni. Ci, którzy oferują sprzedaż zwolenników zarzekają się, że wszyscy sprzedawani są aktywnymi użytkownikami Facebooka.

Na Zachodzie już są wyspecjalizowani przedsiębiorcy, którzy swoich facebookowych przyjaciół mają pogrupowanych w kategorie: nastolatkowie, bankowcy, miłośnicy sportów wodnych.

Więcej w "Metrze".

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Facebook
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »