Reklama

Biedronka chce do końca 2019 r. wprowadzić stoiska mięsno-wędliniarskie do ok. 70 sklepów

Biedronka chce, by do końca tego roku ok. 70 jej sklepów miało stoiska mięsno-wędliniarskie z obsługą - poinformowali w środę przedstawiciele Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci.

- Do końca roku chcemy mieć około 70 stoisk tradycyjnych z mięsem i wędlinami w całym kraju - poinformował Krzysztof Waszczuk, starszy menedżer sprzedaży w Jeronimo Martins Polska.

Teraz w Polsce takie stoiska są w 27 sklepach sieci Biedronka, w tym w nowym sklepie w warszawskiej Galerii Młociny, którego otwarcie zaplanowano na ten tydzień. Sklep ma 850 m kw. powierzchni sali sprzedaży. Średnia powierzchnia sklepu Biedronka w Polsce to ok. 690 m kw.

Sieć Biedronka liczy ponad 2900 sklepów w ponad 1100 miejscowościach. Właściciel sieci, Jeronimo Martins Polska, zatrudnia ponad 65 tys. osób. (PAP)

Reklama

- - - - - - -

27 marca informowaliśmy: Vouchery dla 35 tys. osób na zakupy w Biedronce. Sieć podpadła UOKiK

Sieć Biedronka opublikowała na swojej stronie decyzję prezesa UOKIK w której czytamy, że firma naruszała zbiorowe interesy konsumentów. Biedronka zobowiązała się do przeprowadzenia szkoleń dla konsumentów, a 35 tys. osób nagrodzi bonami na zakupy.

W uzasadnieniu decyzji UOKiK pisze, że sieć stosowała praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów, polegające m.in. na nieprzestrzeganiu przepisów dotyczących zgłoszeń wad towarów z tytułu rękojmi. Pracownicy sklepów Biedronka informowali, że za wady możliwa jest ich naprawa, wymiana lub dokonanie zwrotu gotówki, co może wprowadzać konsumentów w błąd w zakresie wszystkich uprawnień przysługujących konsumentom z tytułu rękojmi za wady. Ponadto pracownicy sieci mieli nie potwierdzać ustnych reklamacji w formie pisemnej.

Sieć zobowiązała się m.in. do organizacji szkolenia dla konsumentów w formie online, które dostępne będzie na stronie internetowej.

Jeronimo Martins przedstawi Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów propozycje materiałów dotyczących szkolenia i przedłoży je do akceptacji.

Pierwsze 35 000 osób, które ukończy quiz, tj. udzieli odpowiedzi na wszystkie pytania, niezależnie od wyniku, otrzyma od Jeronimo Martins Polska SA voucher rabatowy o wartości 10 zł do wykorzystania w sklepach sieci "Biedronka". (dlahandlu.pl)

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »