W poniedziałek, 22 lutego Agora (AGO) rozpoczęła notowania od poziomu 6,46 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. To była minimalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom maksymalny - 6,6 zł - spółka osiągnęła o godzinie 12.51, by ostatecznie zakończyć notowania na tym poziomie.
Liczba transakcji dla spółki Agora wyniosła 60, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 13 366 sztuk. Obroty wyniosły 87,7 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni czwartek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 6,80 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 4,35 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 50,56 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 41,59 proc.
W poniedziałek Agora zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,95 proc. do poziomu 58 157 punktów, a wartość spółki wzrosła o 2,17 proc. Spółki z branży medialnej do których należy także Agora ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 2,88 proc. do poziomu 6 107 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża medialna zachowywała się dużo gorzej niż Agora, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 2,88 proc., a wartość spółki wzrosła o 2,17 proc.
Agora jest jedną z największych spółek medialnych w Polsce. Jej oferta obejmuje sieć kin (Helios SA), firmę produkcji i dystrybucji filmowej Next Film, prasę (m.in. Gazetę Wyborczą), reklamę zewnętrzną (AMS SA), serwisy internetowe (Gazeta.pl, Sport.pl, Tokfm.pl) i stacje radiowe (m.in.: Tok FM, Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda), a także wydawnictwa książkowe i płytowe. Od 2018 r. Grupa działa także na rynku gastronomicznym. (na podst. GPW).