Reklama

Notowania akcji spółki CCC z 11 stycznia 2021 roku

W poniedziałek, 11 stycznia CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 86,26 zł, czyli o 0,42 proc. więcej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 85,9 zł. O godzinie 10.21 kurs akcji wzrósł do poziomu 87,52 zł, a następnie, o 15.44, spadł do wartości 86,12 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 87,3 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 126, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 300 451 sztuk. Obroty wyniosły 25,8 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni czwartek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 0,58 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 17,12 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 13,82 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 0,58 proc.

W poniedziałek CCC zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,12 proc. do poziomu 59 773 punktów, a wartość spółki wzrosła o 1,63 proc. Spółki odzieżowe do których należy także CCC ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,62 proc. do poziomu 5 018 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z sektora odzieżowego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża odzieżowa zachowywała się dużo gorzej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,62 proc., a wartość spółki wzrosła o 1,63 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »