Reklama

Notowania akcji spółki CCC z 12 listopada 2021 roku

W piątek, 12 listopada CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 119 zł, czyli o 0,59 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 118,3 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom minimalny - 115,7 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 116, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 91 400 sztuk. Obroty wyniosły 9,49 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni wtorek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 0,63 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 1,74 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 118,53 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 109,19 proc.

Reklama

W piątek CCC zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,3 proc. do poziomu 72 575 punktów, a wartość spółki wzrosła o 0,08 proc. Spółki odzieżowe do których należy także CCC ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,32 proc. do poziomu 8 350 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża odzieżowa zachowywała się dużo gorzej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,32 proc., a wartość spółki wzrosła o 0,08 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »