Reklama

Notowania akcji spółki CCC z 14 września 2021 roku

We wtorek, 14 września CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 118,7 zł, czyli o 0,08 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 118,6 zł. O godzinie 9.32 kurs akcji spadł do poziomu 117,1 zł, a następnie o 16.24 wzrósł do wartości 120 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 119 zł.

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 112, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 91 094 sztuk. Obroty wyniosły 10,8 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni piątek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 1,00 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 3,80 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 127,97 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 139,2 proc.

We wtorek CCC zachowywało się podobnie jak rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,33 proc. do poziomu 72 041 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 0,34 proc. Spółki odzieżowe do których należy także CCC ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,30 proc. do poziomu 8 475 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania sektora odzieżowego na rynek indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża odzieżowa zachowywała się gorzej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,30 proc., a wartość spółki wzrosła o 0,34 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »