Reklama

Notowania akcji spółki CCC z 16 sierpnia 2022 roku

We wtorek, 16 sierpnia CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 44,03 zł, czyli o 0,14 proc. więcej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 43,97 zł. O godzinie 11.04 kurs akcji wzrósł do poziomu 45,51 zł, a następnie, o 16.48, spadł do wartości 43,23 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 43,6 zł.

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 127, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 264 886 sztuk. Obroty wyniosły 11,3 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka przełamała tendencję wzrostową trwającą od 3 sesji i odnotowała spadek. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 6,34 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 0,46 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 64,75 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 62,53 proc.

We wtorek CCC zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,26 proc. do poziomu 56 218 punktów, a wartość spółki spadła o 0,84 proc. Spółki z sektora odzieżowego do których należy także CCC pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 1,38 proc. do poziomu 5 509 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek z branży odzieżowej na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor odzieżowy zachowywał się dużo lepiej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 1,38 proc., a wartość spółki spadła o 0,84 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »