Reklama

Notowania akcji spółki CCC z 16 września 2020 roku

W środę, 16 września CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 52,2 zł, czyli o 0,31 proc. mniej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 52,36 zł. O godzinie 9.04 kurs akcji wzrósł do poziomu 52,5 zł, a następnie, o 16.44, spadł do wartości 50,36 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 50,5 zł.

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 118, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 228 317 sztuk. Obroty wyniosły 11,4 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni poniedziałek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 7,91 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 15,61 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 63,56 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 54,09 proc.

W środę CCC zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,31 proc. do poziomu 49 883 punktów, a wartość spółki spadła aż o 3,55 proc. Spółki odzieżowe do których należy także CCC pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,84 proc. do poziomu 4 008 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania branży odzieżowej na rynek indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor odzieżowy zachowywał się dużo lepiej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,84 proc., a wartość spółki spadła o 3,55 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »