Reklama

Notowania akcji spółki CCC z 25 lutego 2021 roku

W czwartek, 25 lutego CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 98,02 zł, czyli o 1,05 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 97,0 zł. O godzinie 9.04 kurs akcji wzrósł do poziomu 99,9 zł, a następnie, o 14.24, spadł do wartości 95,3 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 96,5 zł.

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 119, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 210 593 sztuk. Obroty wyniosły 19,1 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 8,05 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 14,53 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 3,71 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 34,12 proc.

W czwartek CCC zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,19 proc. do poziomu 57 706 punktów, a wartość spółki spadła o 0,52 proc. Spółki odzieżowe do których należy także CCC pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,22 proc. do poziomu 5 148 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża odzieżowa zachowywała się lepiej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,22 proc., a wartość spółki spadła o 0,52 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »