Notowania akcji spółki CCC z 7 października 2021 roku

W czwartek, 7 października CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 119,3 zł, czyli o 1,1 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 118,0 zł. O godzinie 9.08 kurs akcji wzrósł do poziomu 120,45 zł, a następnie, o 9.20, spadł do wartości 117,3 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 118,6 zł.

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 131, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 153 627 sztuk. Obroty wyniosły 17,9 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 0,51 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 1,33 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 109,76 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 159,52 proc.

W czwartek CCC zachowywało się podobnie jak rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,47 proc. do poziomu 72 125 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 0,51 proc. Spółki z sektora odzieżowego do których należy także CCC ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,66 proc. do poziomu 7 509 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania branży odzieżowej na rynek indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor odzieżowy zachowywał się dużo gorzej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,66 proc., a wartość spółki wzrosła o 0,51 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »