Reklama

Notowania akcji spółki Euracash z 15 września 2020 roku

We wtorek, 15 września Euracash (EUR) rozpoczął notowania od poziomu 15,03 zł, czyli o 0,6 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 14,94 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom minimalny - 14,3 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki Euracash wyniosła 114, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 596 230 sztuk. Obroty wyniosły 8,61 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Analizowana sesja była czwartą sesją spadkową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 4,02 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 6,73 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 35,62 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 33,38 proc.

We wtorek Euracash zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,83 proc. do poziomu 50 038 punktów, a wartość spółki spadła aż o 2,61 proc.

Eurocash jest grupą zajmującą się hurtową oraz detaliczną dystrybucją żywności i innych produktów szybko zbywalnych (FMCG). Jej klientami są właściciele sklepów małoformatowych, których grupa wspiera w obszarze marketingu, technologii i edukacji. Działalność hurtowa prowadzona jest poprzez sieć hurtowni Cash&Carry oraz dystrybucję z dowozem do klienta, w tym z wykorzystaniem platformy e-commerce (eurocash.pl). Firma obsługuje blisko 80 tys. placówek detalicznych (w tym kilkanaście tysięcy sklepów w miękkiej franczyzie: abc, Groszek, Euro Sklep, Gama i Lewiatan). Działalność detaliczna grupy obejmuje sieć supermarketów Delikatesy Centrum (własnych i zrzeszonych w ramach twardej franczyzy) oraz sieć saloników prasowych Inmedio (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »