Reklama

Notowania akcji spółki Harper Hygienics S.A. z 29 września 2020 roku

We wtorek, 29 września Harper Hygienics S.A. (HRP) rozpoczął notowania od poziomu 22,6 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. O godzinie 12.08 kurs akcji wzrósł do poziomu 23,5 zł, a następnie, o 15.12, spadł do wartości 21,5 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 21,9 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki Harper Hygienics S.A. wyniosła 96, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 51 998 sztuk. Obroty wyniosły 1,17 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka przełamała tendencję wzrostową trwającą od 2 sesji i odnotowała spadek. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 21,33 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 7,88 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 24233,33 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 27 343,61 proc.

We wtorek Harper Hygienics S.A. zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,69 proc. do poziomu 49 499 punktów, a wartość spółki spadła aż o 3,1 proc. Spółki z sektora odzieżowego do których należy także Harper Hygienics S.A. ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,15 proc. do poziomu 3 894 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z branży odzieżowej na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

Harper Hygienics to wywtórca produktów kosmetyczno-higienicznych do oczyszczania skóry. Główna marka spółki to Cleanic, pod którą oferowanych jest kilkadziesiąt produktów. Firma zajmuje się także produkcją marek własnych dla sieci handlowych. Duża część produkcji trafia na eksport. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »